pondělí

Caviar long stay makeup od Dermacolu


Dnes bych se s Vámi chtěla podělit o recenzi na makeup od Dermacolu. Jedná se o Caviar long stay makeup, který obsahuje navíc korektor se zrcátkem.
S jedním takovým balením makeupu už jsem měla zkušenosti a už tehdy jsem z něj byla nadšená. A v tomto případě tomu jinak není.
Někdo by si mohl stěžovat na tvrdou špachtličku, ale nemám k ní žádné výhrady. Svůj účel, tedy nabrat makeup, splňuje.


Proč si mě tento makeup získal? 
Odstín 01 je skvělý pro bledule jako jsem já. S makeupy v drogérii mám vždy problém, takže jsem při výběru měla strach, že se tentokrát opětovně netrefím. Navíc pod žlutým světlem v drogérii makeup vypadá tak nějak jinak. A tak když jsem jej vyzkoušela doma, byla jsem nadšená, protože mi seděl jako ulitý.

Můžete si všimnout na fotce, že mám pleť zase jako ve třinácti.. Jedna nedokonalost vedle druhé. I bez použití korektoru makeup červené fleky hravě skryje. A ani není třeba velkého množství, takže není důvod se bát, že byste vypadaly jako s maskou.
Roztírá se snadno, nedělá šmouhy a ani během dne nevytváří na obličeji mapky. Co se výdrže týče, ještě večer jej mám na pleti, takže jsem z něj opravdu nadšená.

Doporučila bych jej spíše smíšené pleti, protože má tendenci vysušovat pleť.


Pro někoho by mohla být cena mínusem, ale 350 korun mi nepřijde jako horentní suma. Zvláště proto, že se jedná o produkt dva v jednom, a možná i tři v jednom. Za 350 korun, máte pidi zrcátko, korektor i makeup.
Navíc se dají vychytat akce, takže se cena může propadnout až na 250 korun.


Produkt má ode mě devět bodů z deseti možných.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. A jaký má podton ? Do žluta nebo růžova ?

    OdpovědětVymazat
  2. kupovala jsem si ho se zavádějící cenou Kč 200,-. asi nejlepší make-up, jaký jsem kdy měla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Láká mě už dlouho, ale plet mám suchou, tak asi nebude pro mě no. Zůszanu tedy stále u svýho Affinitonu:D Naštěstí nemám problém sehnat odstín, sice nejsem nejtmavší, ale ani bledule a beru spíše ty tmavší odstíny no. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tamara Stevulova30/12/13 11:00

    Vyzerá naozaj super a už som aj o ňom citala no mozno ta cena je to minus ale ako hovoríš nejaká ta zlava sa najde :)

    OdpovědětVymazat
  5. Natálka - Little Gem blog30/12/13 11:05

    mně přijde asi až moc světlý i na tvoji světloučkou pleť. já jsem si teď koupila mu od Inglotu, mají super výběr odstínů, tam by sis podle mě vybrala určitě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotka asi klame, ten odstín sedí, takže nejdou vidět ani žádné přechody. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. takže na mastnou pleť je fajn? co jsem četla recenze, tak byl spíš doporučován na starší a ne uplně mastnou pleť..?

    OdpovědětVymazat
  8. ja mam od dermacolu asi uz 5 make up a vzdy mi u nich sedi odtien c. 1 :) ani nemusim skusat a rovno beriem ten :) caviar mam uz na wishliste, takze koncom januara ho uz aj vyskuam..celkovo od dermacolu mi velmi vyhovuju make-up..len niekdy mam ten problem, ze krytie je uzasne, ale vytvoria efekt masky..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  9. ja jsem si ho koupila uz asi pred rokem a nadsena z nej nejsem, ptz jak jsi zminila hodne vysusuje a hrozne mi smrdi...a podton do zluta mi taky moc nesedi. Takze mnohem radsi mam Pure Gold od Dermacolu nebo ten novy Imperial

    OdpovědětVymazat
  10. vyzerá super, už som ho na niekoľkých blogoch videla, asi si ho kúpim!

    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám tmavší pleť, takže tento odstín by zřejmě pro mě nebyl, ale nesmírně se mi líbí jak je to udělané. Je skvělý nápad udělat 3 v 1. Alespoň se sebou potom nemusí tahat spoustu dalších věcí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně tak. :-) Ale zase to balení není tak lehké, aby jej člověk nosil každý den v kabelce. Aspoň, že ta výdrž je taková, že není nutné ho mít stále u sebe.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám smíšenou pleť a vyhovuje mi. :-)
    Mamča má hodně suchou pleť a už si stěžovala. Ale co člověk, to názor. Taky jsem pročítala recenze a ty názory uživatelek se lišily. Jedna psala, že je báječný na sušší pleť, další psala opak a nakonec ty s mastnou byly taky spokojené. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. no já teď v zimě zůstanu u dermablendu, ale uvidíme co bude až dojde

    OdpovědětVymazat
  15. To mi připomenulo, jak mě dokáže rozčílit značka, kde mi jednou nejsvětlejší odstín sedí a napodruhé je na mě příliš oranžový a tmavý.

    OdpovědětVymazat
  16. Tiež ho mám, ale v odtieni 2 a často ho používam, keď líčim iných a efekt je vždy super :)

    OdpovědětVymazat
  17. To nevypadá, že bys měla nějak hroznou pleť. Červené flíčky na nás bledulích jsou jen hrozně vidět, kdybys viděla moji "jako ve třinácti" pleť, tak bys koukala. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Jana Holoubková30/12/13 16:39

    Ano, tento make-up je rozhodně jeden z nejlepších, které jsem měla :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám doma od Dermacolu s růžovým podtónem ten co byl v ladyboxu, akorát světlejší odstín a asi ho vyhodim až vypotřebuju tu bázi, protože si nedovedu představit, že by mohl vůbec někomu sednout :/

    OdpovědětVymazat
  20. najlepší make-up od Demacolu a môj favorit z make-upov všeobecne :)

    OdpovědětVymazat
  21. ja som s týmto make-up-om absolutne spokojná! mám mastnejšiu pleť a ako si písala, tak áno, trošku vysušuje, ale vrele odporúčam! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  22. Když jsem si řekla, že si koupím make-up, tak jsem ani nekoukala na cenu ale na odstín, protož jsem bledá a byl to fakt problém... Tenhle mi sedl jako jediný perfektně a v tu dobu byl za 200,-....a doma jsem byla překvapená maximálně spokojená, když jsem ho pak zkusila naostro :)

    OdpovědětVymazat
  23. Je skvělý, už mám druhé balení :) Kupovala jsem ho dokonce za 150, protože na stránkách Dermacolu probíhala akce, kdy na první nákup byla sleva 200 Kč. Navíc jsem k němu ještě dostala dárek v hodnotě asi 100 Kč a navíc nějaké vzorečky, takže make up byl skoro zadarmo. Opravdu jediný make up, co mi 100% vyhovuje a můžu s čistým svědomím doporučit :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©