sobota

Jak na bad hair day?


Ráda bych Vám ukázala svojí ranní rutinu v péči o vlasy. Aneb jak to u mě chodí, když se ráno probudím s nezvladatelnými vlasy. 
Když se ráno probudím a mám vlasy na nic, mám dvě možnosti. Buďto si udělat culík a nebo si je jít umýt. A protože mám 29 dnů v měsíci pocit, že mám oteklý obličej, je jasné, že se vždy přikláním k plánu bé.


Gliss Kur patří mezi mou stálici, ke které se vracím. Ale držím se doporučení kadeřnice, která mi tvrdila, že je třeba vlasovou kosmetiku stále obměňovat. Stejně tak je tomu i v pleťové péči. Pamatuji si, kdy nám profesorka na střední radila každý měsíc měnit prací prostředek. Jednoduše se tohoto pravidla držím, ať se jedná o cokoli.
Šampony měním pořád. A také dodržuji to, že kondicionér mám stejné řady jako šampon.


Po umytí vlasů přichází rozčesávání. Také se Vám vlasy při umytí tak zacuchají, že máte pocit, že si s tím poradí jen nůžky?
Naštěstí mám tangle teezer. Nemyslím si, že by to byl ten největší zázrak, jako malá jsem měla také supr hřeben na mé kudrny. Ale bohužel mi ho jednoho dne maminka vyhodila, protože byl prý už moc starý.
Takže ho nahradil tangle teezer, který je šetrnější. Ale musím se přiznat, že mám pocit, že díky tomu jak moc je šetrný, si s těmi všemi uzly ve vlasech někdy neporadí.
Když je nejhůř, zvláště u temene hlavy, kdy si pořádně nerozčešu vlasy po umytí, nezbývá mi než sáhnout po klasickém hřebenu a vlasy zase rvu co to dá, aby se rozuzlovaly.
A další dny už si s mými vlasy tangle teezer zase poradí. :D


Ještě když jsou vlasy mokré, přijdou na řadu spreje s oleji. Zase Gliss Kur? To snad není možné.
Ten rozprašovač vpravo jsem používala už jako malá holčička. Tehdy jsem měla na hlavě afro a byl to pro mě takový malý velký zázrak, který mi pomohl vždy při rozčesávání.


Pět let v kuse jsem si vlasy žehlila jako pomatená. Všechny ty rady od dospělých, že mi vlny sluší, jsem nebrala vážně. Po tolika letech, kdy jsem denně vystavovala vlasy 220 stupňům, jsem je měla opravdu hodně, ale opravdu hodně zničené. Bude to něco přes rok, kdy jsem se rozhodla s tím ničením přestat. Vlasy si teď žehlím opravdu jen výjimečně a tak mohu už konečně říct, že jsou zase kvalitní a konečky se mi třepí jen minimálně. 
A protože mám strach používat žehličku častěji než jednou za čtvrt roku, používám tento kulmo-fén. Má funkci ochranného vysoušení, takže vlasy při fénování tolik netrápí a neničí, zároveň vlasy přirozeně narovná. Nemám poté vlasy rovné jako hřebíky a ani nejsou zplihlé jako tomu bývá při žehlení. Takže tohle je můj malý zázrak na to, jak se zbavit většího vlnění. Pokud se o tomto kulmofénu chcete dočíst více, podívejte se sem.


A jak řešíte takový den Vy?
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Fairychain .4/1/14 08:05

    Já mám bad hair day furt, protože mé vlasy jsou dost naprd, mám je hodně podobné tvým (bez urážky :D) krepaté, ale vlnité asi méně než je máš přirozeně.. No a tak je dávám většinou do copu.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ceady, určitě doporučuju koupit větší velikost tangle teezeru. Já mám taky tenhle cestovní, ale když si půjčím mamčin, ten větší, tak jdou vlasy rozčesávat mnohem, mnohem lépe a rychleji. Mamka má prodlužované vlasy a kadeřník jí říká, že ještě neviděl takhle udržované prodlužovené vlasy mez zacuchání (kudláků) u spojů...

    Takže určitě vyzkoušej ;-)

    Mám na mysli tenhle: http://www.parfums.cz/tangle-teezer/salon-elite-kartac-na-vlasy/

    OdpovědětVymazat
  3. Daysy Addams4/1/14 10:28

    Stejné výrobky od GlisKur používám také, ale máš pravdu s tím oběňováním. Já to dělám, aniž bych věděla, že to je dobré. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dva, doma u maminky mám cestovní a v Praze na bytě velký růžový. :) Ten větší je určitě lepší. Ale ten popis je k tangle teezeru obecně, nejenom k tomu menšímu.

    OdpovědětVymazat
  5. :-) Ále, taky si říkám, že bych byla šťastnější s rovnými vlasy. A cop nosíš na noc nebo si ho motáš na den? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Diana Hauptova4/1/14 10:46

    Tvoje vlasy nikdy nemůžou mít ,,bed hair day" ! :-D <3

    OdpovědětVymazat
  7. Nico Chico4/1/14 11:08

    Jůůůůůů, ten prstík jak Ti na tý první fotce kouká mezi vlasama! :d:D
    Používáš úúúúúplně stejný produkty jako já! Až na ten olejíček ve spreji, ten mám taky z černý edice :)
    Já takový dny neřeším, protože i kdybych po ránu vypadala dobře, tak stejně zůstanu ležet v posteli a nevycházim z baráku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Terry Š.4/1/14 11:11

    taky mám vlnité vlasy jako ty,taky jsem se snažila je mí hezky rovný,ale co tak když jsem se taková narodila,tak to mělo svůj smysl,takže te´d nerovnám,jen maximálně fénem vyfoukám po umytí,ale stejně se po nějaký době vlasy zase začnou vlnit,přítel je strašně rád,že už vlasy nerovnám nonstop,jelikož je taky kudrnáč,tak to nechápe,že se mu líbím vlnitá,má recht,plno holek si vlní vlasy kulmou a chtějí mít co máme my,takže by jsme měli být naopak šťatsné,že ráno vstanem a vlny máme :D
    no jinak ohledně věcí na vlasy,používám stejnou značku,pár měsíců a jsem spokojena s Yves rocher ,je pro mě důležité aby to neobsahovalo silicony,ale je npřírodní složky,mám olejíček glis kur,ale už ho používám jen výjmečně třeba 1 za měsíc,spíš používám přírodní oleje.
    Hřeben mám zatím normální,Tangle Teezer jsem chtěla,ale nevim nějak tomu moc nevěřím,spíš bych si koupila nějaký kančák a nebo i dřevěný hřeben.

    P.S.:miluju tvou barvu vlasů

    OdpovědětVymazat
  9. Obdivuju, že máš chuť a čas si jít ráno umýt vlasy. :) Já mám některé dny sotva čas se ráno obléct. :D Bad hair den nijak neřeším, nějak to pročísnu a prostě jdu, ale musím zaklepat, že takové dny už nejsou tak časté. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mívám školu většinou od dvanácti nebo desíti hodiny. Sice jsem tam do osmé hodiny večerní, ale za to úžasné ráno bez stresu to stojí. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ja by som rano nezvládla umyt vlasy
    a tangle teezer ja sa uz nicim inym necesem to je zatial jediny hreben kefa co spolupracuje s mojimi vlasmi
    prosím ta a co mas za ruz je absolutne dokonaly

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mám mastné vlasy, musím si ich umývať každý druhý deň a je to fakt otravné. Radšej by som mala zničené končeky alebo všeličo, ale nie mastné vlasy. Snáď to za pár rokov prejde. Bad hair day teda mám len vtedy, keď si neumyjem vlasy viac ako 2 dni, inak si dám vlasy do nejakého drdolu a idem. :D

    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  13. Je to rtěnka od M.A.C z tohoto článku http://thelifeofceady.blogspot.cz/2013/10/mineralize-rich-lipstick-od-mac.html (ta tmavší)

    OdpovědětVymazat
  14. Hanča Zajda4/1/14 11:56

    Mám úplně to samé a je to fakt hrůza. Taky jsem si pořád říkala, že to snad přejde, ale je mi skoro 30 a pořád nic. Asi budu čekat do důchodu. :-/

    OdpovědětVymazat
  15. Mu (www.lookatmu.blogspot.com)4/1/14 12:00

    Já když mám bad hair day - tak si vlastně jednoduše do culíku dát musím, ráno nemám čas na mytí :(. Jinak ten černý šampon Gliss Kur je opravdu hodně dobrý, také jsem ho používala :) Teď jsem to nějak vyměnila za Balea šampony, které mi neskutečně vyhovují. Až se sama divím :D. Mám ještě zbytky šamponu od jiných značek, tak uvidím možná se k ním ještě vrátím. Teď jsem si koupila Aussie, tak by mě zajímalo co udělá s mými vlasy :D.

    OdpovědětVymazat
  16. más krásné vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten prst zrovna nebyl záměrem. :D Ale lepší fotku jsem nevyfotila. Přítel se tomu prstu taky hrozně smál, že je to prý dooost nechutný. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tak si říkám, že si nemám na svoje vlasy proč stěžovat :) Tvoje jsou sice nádherné, ale musí s nimi být strašně práce. Já je mám vlnité, ale tak akorát, že se necuchají. Bad hair day mám víceméně jen pokud se zmastí rychleji než obvykle a to pak učešu culík a otáčím se k lidem tak, aby to bylo co nejmíň vidět :D

    OdpovědětVymazat
  19. též mám doma gliss kur, ale hnědý a střídám ho s l'oreal profesional a elseve a taky často požívám masky na vlasy stejných značek plus gestil wonder

    OdpovědětVymazat
  20. Andrea Jarolímová8/1/14 22:15

    Jéé zrovna používám úplně stejnou sadu šampónů i olejíčku a rozprašovače :) :) Bohužel mám také vlnité vlasy a dávám jim pěkně zabrat jak barvení, tak žehlením, takže většinou mají BAD DAY every day ... Ale také plánuji přestat s žehlením. Teď jsem je ušetřila barvení, tak se regenerují, sice pomalu, ale jistě :)

    OdpovědětVymazat
  21. Nevím proč, ale mně vždy Gliss Kur mastil vlasy. Pokaždé, když jsem si s tímto šampónem umyla vlasy, byli krásně jemné, všechno bylo v pořádku. Ale jakmile jsem je měla suché, vypadalo to, jak kdybych se ji týden nemyla. Tak jsem ho okamžitě vyměnila za jiný :)
    Nikdy jsem ani nepoužívala rozčesávací přípravky. Vždy mi šli vlasy rozčesávat naprosto v pořádku. Ale jednou bych ho zkusit chtěla, jelikož mi to po umytí vlasů (jak jsi psala) dělá problémy :)

    OdpovědětVymazat
  22. Mám od přírody vlasy příliš suché, takže je na to tento šampon geniální, stejně tak jako ten z té zlaté řady, který mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©