neděle

INSTAntní týden


Příspěvek s fotkami z instagramu, respektive z telefonu, už tady dlouhou dobu nebyl. A tak to napravuji. :)
Nový telefon má úžasnou kvalitu fotek. Alespoň já jsem z výsledku nadšená. :)
Stejně tak jako Vy jsem se mezi učením a psaním seminárních prací vydala na nákupy. Jednalo se tedy o super rychlý nákup u nás ve městě, protože jsem toho teď do školy měla opravdu hodně. Ale i ten "rychlonákup" mi dokázal zlepšit náladu. :)


Po Vánocích jsem byla s rodinou mého přítele na obědě v restauraci ve sklepení u nás ve městě. Byla to moje první návštěva restaurace od doby, kdy jsem se začala stravovat vegansky. Takže si dokážete představit mé obavy, že budu na všechny koukat, jak se cpou a já budu celé odpoledne o hladu. Naštěstí se přece jen v jídelním lístku našlo jedno veganské jídlo - salát. A to tři ze čtyř salátů byly s masem. :D Měla jsem to ale štěstí.


Už bych si taky chtěla lehnout k televizi jako Terinka. Ale ještě mám posledních pár hodin na to, abych dopsala poslední seminárku a stihla ji do deadlinu odevzdat. A zítra už mě čeká šprtání na úterní zápočtový test.


Naštěstí si to učení a práci do školy zpříjemňuji mlsáním. Miluji liči. 
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Nico Chico5/1/14 11:57

    Tyjo, já bych to veganství nezvládla.. to tě teda obdivuju! A fotky jsou fakt skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem tě obdivuju. Přijde mi, že ti musí chybět bílkoviny... na oběd jen salát bez jakékoliv bílkoviny? To se mi moc nezdá. Jen pár listů salátu a k tomu chleba. Já bych měla hlad.

    OdpovědětVymazat
  3. Nana Sovová5/1/14 14:32

    Zbožňuju liči! :) Mohla bych ho jíst celej rok, klidně po kilech :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bílkoviny mi chybět nemůžou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Barbara Nováková5/1/14 16:34

    Jé, liči miluju. A rodiče jsi měla vzít do veganské restaurace, třeba by si rádi rozšířili obzory :)

    OdpovědětVymazat
  6. Beily Dahlgreen5/1/14 18:51

    Krásné fotky, jaký máš mobil? Jsou opravdu hodně kvalitní :) O škole ani nemluv, sice nepíšu seminárku, ale jsem úplně na nervy, protože píšeme tento týden asi milion písemek a já jsem za ty Vánoce zlenivěla nejvíc co to jde :D

    OdpovědětVymazat
  7. To liči ti ohromně závidím. :) A ten salát vypadá hodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  8. Ve městě veganské restaurace nemáme. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám Nokii Lumii 920. :-)
    Já jsem líná pořád, ať jsou nebo nejsou Vánoce. :D Takže mám taky co dělat, abych se dokopala k učení. A teď jsem dorazila do Prahy a při své roztržitosti jsem si zapomněla doma sešit z jednoho předmětu, ze kterého pozítří píšu zápočet. :D
    Jsem to ale smolař.

    OdpovědětVymazat
  10. Litchi taky miluju.. Teď je měli někde v akci, tak jsem jich pobrala hromadu :-D

    OdpovědětVymazat
  11. To byl zaručeně Lidl. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. No, jo, máš pravdu :) Já si nemohla vzpomenout, kde to bylo :-D

    OdpovědětVymazat
  13. super fotky, Terinka je zlatá <3 :)) a na salát jsem teď dostala chuť! :D ale teď už mě zase čeká učení :(

    OdpovědětVymazat
  14. :-) A taky je Terinka pěkně rozmazlená.

    OdpovědětVymazat
  15. A jak bílkoviny teda doplňuješ? Není to nic proti tobě, prostě se ptám, protože mě to zajímá. Přidáváš pořád jen fotky samé zeleniny, jen výjimečně nějakou bílkovinu.

    OdpovědětVymazat
  16. Péťo, bílkovina vzniká z aminokyselin. Není možné, aby člověku bílkoviny chyběly, pokud tedy nehladoví a nepřijímá potravu.
    Spousta sportovců je veganů. Jsou raw vegani, kteří nejedí ani rýži, těstoviny a pečivo, mají svaly a nic jim nechybí.
    Podívej se na třeba na kanál Petra http://www.youtube.com/channel/UCVLQb5VSXn36J8VQ6zrnafg/videos

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem až nedávno zjistila, že existuje ovoce jménem liči a to z reklamy na Relax? Jo, myslím, že to byl relax :D Ale bojím se ho vyzkoušet, že mi nebude chutnat.
    Jinak, ten váš pejsek je nesmírně roztomilý! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Pokud máš ráda sladké a šťavnaté ovoce, zamiluješ si ho. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Všichni pořád mluví o tom jak se šprtají na zkoušky a já si tu vesele prokrastinuji u mých oblíbených blogů :D Tak zítra už se vážně budu učit :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©