pondělí

DIY: Vlastní kosmetický košík


Pokud jste beauty maniačky a máte doma spoustu kosmetiky, kterou nemáte do čeho dávat, zkuste si se mnou vyrobit jednoduchý košík. Nejenom, že jej můžete "vystajlovat" jak jen budete chtít, ale také se vyblbnete a budete mít z vlastnoručně vyrobené věci větší radost, než kdybyste si ji koupily. :)
Pokud nejste kosmetickými maniačkami, košík můžete využít na tužky a pastelky a nebo třeba jako košík na klíče. Alespoň tyhle tři nápady jak košík využít mě právě během motání napadly.
Pojďme se tedy do toho pustit. 


CO BUDETE POTŘEBOVAT:
ostré nůžky
asi 3 metry lana
pořádné lepidlo (Já použila značku Pattex)
bavlnky
doktorské rukavice, abyste se neulepily
ostré nůžky



Nejprve si namotáme spodní část. Lepíme boky lana už od začátku, nejenom okrajovou část.
Jakmile budeme mít průměr deset centimetrů, začneme namotávat lano vzhůru. A stále lepíme a lepíme. Nezapomeňte si vzít gumové rukavice, protože jinak budete celé od lepidla. Není to nic pěkného to dostávat dolů. U třetí řady použijte bavlnku. Samozřejmě použijte barvu podle vlastního vkusu. Stále motáme lano dokola a navíc přimotáváme bavlnku a stále nanášíme lepidlo na horní část lana.
Nakonec zakončíme tak, že konec lana přilepíme dovnitř košíku.
Je to nesmírně jednoduché.

Snad jsem postup popsala jasně. Pokud ne, tak se ptejte. Jsem tu pro to. Ale věřím nebo spíš doufám, že i z fotek pochopíte, jak na to. :)
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Vyzerá to super, škoda, že ja by som aj niečo takéto jednoduché dokašlala :D si šikovná :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  2. Daysy Addams6/1/14 11:46

    Moc pěkný nápad. Ale s tou bavlnkou se mi to nelíbí, já bych si to udělala přírodně jen s tím lanem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty si šikovná, vypadá to fakt moc hezky, klidně bych si takový koupila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Alice in Wonderland CZ6/1/14 14:10

    skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pravdu. Viděla jsem podobný košík, ale bílý s bavlnkami, tak jsem to chtěla zkusit. Kdybych byla pečlivější, mohlo to vypadat hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Terézia Senteliková6/1/14 14:28

    dobrý nápad a ešte k tomu to vyzerá super ;)

    http://theresahoran.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. :D Ojojoj. Ty mě těmi svými lichotkami ještě rozmazlíš a já si pak budu myslet, že jsem strášně kreativní. :D

    OdpovědětVymazat
  8. No, taky to na první pokus nedopadlo, tak hezky, jak bych si přála. Myslím to namotávání bavlnky.
    Podle mamky jsem pořádný patlal. Takže pokud to zvládnu i já jako pořádné nemehlo, tak ty taky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. je to skvělý nápad, ale nejsem až takový beauty maniak, abych se patlala s tímhle =)

    OdpovědětVymazat
  10. :-) Nemusí to být jen na kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý nápad, jenže mě by na kosmetiku nestačil ani
    kosmetický stolek :-D Jinak co se týká ručních prací, tak z vlastní zkušenosti
    vím, že pokud něco má vypadat fakt hezky, tak to zabere spoustu času a chce to
    trpělivost, pečlivost. Já bych se měla raději zaobírat zkouškovým, bakalářkou, půlkou státnic a tak :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Andie Chambers7/1/14 13:34

    Tohle je opravdu moc hezké, díky moc za inspiraci :)


    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. konečně nějaké DIY:) .. vyzkouším:))

    OdpovědětVymazat
  14. To vypadá úžasně! Jsi opravdu šikovná! :) Já většinou dělám lehčí věci, jelikož s tímto by mi zřejmě musel pomoc někdo šikovnější :D Ale vypadá to skvěle a navíc, se to vždy k něčemu využije :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©