čtvrtek

Řasenka Lash Accelerator Endless od Rimmel


Obal řasenky Lash Accelerator Endless mě příliš neuchvátil. Zdá se být laciný. Ale nechci být hnidopich. Jednoduše mě vzhled neočaroval. 
Když jsem se konečně odhodlala k testování, mile mě překvapil kartáček. Je plastový a má krátké štětinky. Takový kartáček je podle mého gusta. Kratší štětinky mám ráda právě z toho důvodu, že se dostanu až ke kořínkům řas, aniž bych si obarvila víčko. Mám zrzavo-bílé řasy, takže nanášet řasenku musím přece jen trochu pečlivěji, aby to nevypadalo, že mi řasy poletují před okem.


Na horní víčko se barva nanáší bez problémů. Na spodní je třeba být opatrnější, abyste nezavadily o kůži, ale v zásadě se také nanáší dobře.

Myslím, že fotka oka Vám řekne nejvíce a každá z Vás posoudí řasenku podle sebe. 
Díky kratším štětinkám jsem snadno obarvila řasy od kořínků až po konečky. Řasy prodloužila i zahustila. Ale jak je znát, má tendenci slepovat. Mám zkušenosti s daleko horšími řasenkami, kdy jsem měla na řasách ve výsledku jen pět tlustých řas, takže v tomto případě to taková hrůza zase není. Naopak jsem výsledkem mile překvapena.
Navíc cena 199 korun není tak závratná. Proto když srovnám všechna negativa a pozitiva, dostane ode mě 6 bodů z 10.

Je to podle mě takový lepší průměr. Proto ode mě má šest bodů z deseti možných.
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. Daysy Addams2/1/14 12:02

    Nemá se opravdu soudit podle vzhledu, ale máš pravdu. :D Ošklivější obal řasenky jsem zatím neviděla.

    OdpovědětVymazat
  2. A to se musím uznat, že takhle vyfocená vypadá líp než naživo. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím proč, ale mně obal přijde spíše sportovní :D Jinak se mi zdá u řasenky, že má sklony ke slepování řas, nebo ne? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Píšu to v článku. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Omlouvám se, zřejmě jsem to přehlídla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně mi vzhledově připomíná Vampire od Dermacolu, jak obalem, tak kartáčkem. A jelikož jsem s Vampire nebyla spokojená ani trochu, tak tuhle asi oželím...

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/spotrebovano-prosinec-2013.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©