středa

Zoeva tvářenka a rtěnka v tužce


V prosinci mi domů dorazily tyhle dva produkty od značky Zoeva.  Černé minimalistické obaly - to je moje. Takže za obal mají u mě jednoznačně plný počet bodů. 
V balíčku se skrývala tvářenka a rtěnka ve stejném odstínu. Tyhle romantické jemné růžové až starorůžové tóny mám ráda. Vypadají dobře snad na všech ženách. Samozřejmě nejlépe budou slušet světlým typům s blond hřívou. Ale myslím si, že tohle je odstín, kterým nikdy nic nezkazíte.


K lisované tvářence mám pár výhrad. Zdá se mi být více prašná, než jsem zvyklá. Takže nejenom, že je třeba mít dobrý štětec při nanášení, ale také si ji musím nakonec lehce poupravit po stranách pudrovým makeupem. 
Jako většina pudrových tvářenek nevydrží na pleti dlouho. Počítejte s tím, že za dvě hodiny už budete muset tvářenku vytahovat z kabelky. Alespoň tak využijete pěkné velké zrcátko, které je její součástí.

Na tvářích je barva velmi jemná, opravdu dokonale přirozená. Nemám ráda nepřirozeně červená "jablíčka". Naopak upřednostňuji jen lehké dodání barvy, aby žena vypadala tak nějak živěji a zdravěji. Ne jako cirkusačka.
Protože mám pocit, že je na fotce tvářenka nevýrazná (až neviditelná), vyfotila jsem Vám ji ještě na prstech. Jedná se jen o jedno přetření. Pigmentace je tedy více než slušná.
Jak už jsem řekla, odstín Gentle Touch je opravdu krásný. Dodá tváři přirozený šmrnc.

Tvářenka má ode mě šest bodů z deseti možných.

Tvářenka je k dostání na oficiálních stránkách zoeva.cz za 233 korun.


Rtěnka v tužce má krémovou konzistenci. Trošičku na rtech lepí, ale stále ne tak jako většina lesků. Poprvé jsem si nebyla jistá, ale po pár použitích už jsem si zvykla, takže už bez váhání mohu napsat, že je mi na rtech příjemná. 
Hezky se nanáší. Na rtech vypadá báječně a ani nezalézá do rýh. Také se nerozpíjí.
 Díky tomu, že obsahuje jojobový olej a heřmánek, rty regeneruje, takže zároveň plní fuknci jako balzám na rty. 
Po nanesení vypadá, jako byste na rtěnku nanesly navíc ještě lesk. Takže máte tři produkty v jednom jediném - balzám díky hydrataci a péči, sytou barvu díky rtěnce a navíc ještě lesk. :)
Odstín second chance bude sedět blondýnkám. A myslím, že na mě jako zrzce také nevypadá špatně. Posuďte sami. :)

Rtěnka v tužce má ode mě osm bodů z deseti možných.

Stejně tak jako tvářenku tuhle rtěnku můžete koupit na oficiálních stránkách zoeva.cz za 195 korun.\

Jak se Vám líbí tohle neviditelné jemné posilvestrovské líčení?
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Fairychain .1/1/14 09:22

    Teda obaly jsou vážně krásné, ale jsem spíše na výraznější barvičky.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka je bohovská a pro mě, jakožto tvářenkového antitalenta je i tento odstín dost vhodný... :) Moc Ti to sluší a přeju Ti krásný rok 2014! :)


    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. TheUrbanovalucie .1/1/14 11:42

    Je moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  4. takéto prirodzené líčenie mi k tebe ide, si krásna :) na lícenku sa pozriem, celkom na zaujala :)

    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ta tvářenka. Já mám ráda spíše ta prašné tvářenky :) Nevím proč, ale s nimi se prostě cítím lépe :)
    Jinak se mi moc líbí i ta rtěnka, ale mě by ten odstín moc asi nepadl :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sára Jeschkeová1/1/14 13:52

    Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  7. Terézia Senteliková1/1/14 15:06

    Veľmi pekné :) tak krásne prirodzené :)

    OdpovědětVymazat
  8. rtěnka vypadá krásně =)

    OdpovědětVymazat
  9. My Small Happinesses3/1/14 09:33

    wAU, úžasné barvičky, především ta rtěnka mě moc zaujala...tak jdu hned googlit ....

    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně, pro antitalenty ideální, protože není šance, abys nakonec vypadala jako Marfuša. :)
    Moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  11. Já to střídám podle nálady. Včera jsem obdržela "lichotku", že s výraznou rudou rtěnkou vypadám, jako bych někoho zakousla. :D Takže abych raději zůstala u nevýrazných barviček.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©