středa

Už aby tu bylo jaro


Venku je čím dál větší mráz. Že by už k nám dorazila tak dlouho očekávaná zima? Některé z Vás mají radost. Já tedy ne. Naopak se nemůžu dočkat jara a léta. Kdyby bylo na mně, zimní období bych zrušila. Bylo by jen jaro, léto a podzim. To by se mi potom žilo krásně. Nemám ráda chladné pošmourné počasí, které je tento týden v Praze. Přepadávají mě poté chmury a mám tendenci se poflakovat doma. Určitě to znáte, kdy máte chuť strávit celý den zachumlané v posteli s hrnkem čaje a samozřejmě s pořádnými huňatými ponožkami.


Včera jsem se byla podívat v novém showroomu značky Lindex, odkud na mě dýchlo trochu toho jarního optimismu, který mi tak chybí. Už aby tu bylo jaro a léto.


A abych tady nepsala jen o svých pocitech z ošklivého počasí, mohla bych Vám říct i něco k této jarní kolekci 2014 od značky Lindex. Objevují se v ní jak jemné pastelové tóny, tak výrazná grafika.
Jasně žlutá, fialová, černá a bílá, šedá. To jsou barvy, které dominovaly.
Na jaře by Vám neměly chybět v šatníku vzorované bundy, zúžené kalhoty, trička s potisky a cardigany.
A pokud zvolíte kalhoty se širokou siluetou, po vzoru Lindex, byste je měly doplnit zkráceným topem.


Máte rády zimu nebo už se stejně tak jako já těšíte na jaro?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Fairychain .15/1/14 08:04

    Už bych radši jaro, všechny svoje blůzičky, kabelky provětrat. Jenže jaro přijde až tak v červnu jak to tak vidím :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Eva Hálková15/1/14 08:32

    Ani nemluv, taky se na jaro těším :) Obzvlášť proto, že jsem si před týdnem pořídila novou skládanou sukni. :P

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla před týdnem pocit, že přišlo předčasně jaro. Měla jsem z toho takovou radost. :D A ejhle... ono tu jaro opravdu ještě není a dlouho nebude. :D Aspoň kdyby svítilo sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřiška15/1/14 09:22

    Mluvíš mi z duše..Doufala jsem,že by třeba bylo teplo až do jara ..=D marně...Jinak bych ti jen chtěla říct,že poslední dobou navštěvuji tvůj blog nejraději ze všech..Opravdu mě tvé příspěvky plné kreativity i story z obyč života baví...Jen tak dál a držím palce.. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nechápu že ještě před pěti lety zhruba jsem byla zimou posedlá a chtěla se odstěhovat do Finska nebo Norska... teď by mi stačilo pozdní jaro, končící léto a brzký podzim... :D Nesnáším zimu!
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jindřiško, ty jsi zlatá. Takovou poklonu si snad ani nezasloužím. :) Mám z toho ohromnou radost! Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  7. :D Taky jsem měla tohle období. Teď bych se zase nejraději stěhovala do teplých krajin. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych brala jaro, jaro, podzim, jaro. Zimu ani léto moc ráda nemám. Ale radši beru zimu než léto, protože v tom vedru prostě nedokážu žít... když je mi zima, tak přihodím další vrstvy, to s vedrem udělat nejde a akorát se potím jak prase a jsem celá rudá.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám zimu ráda, ale jen na Vánoce a svátky :) To by mohlo sněžit a mrznout až praštit a po Novým roce už by bylo zase jaro :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Valerie B.15/1/14 11:21

    Ta růžová kabelka na předposlední fotce vypadá fantasticky! Nevíš, kdy se tato kolekce objeví v obchodech?

    OdpovědětVymazat
  11. Tak, tak. Aspoň na tu podivnou současnou zimu. Na jaře bych se zas vrátila sem. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Postupně už ji dodávají do obchodů. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám to podobně. Když měly být Vánoce tak jsem toužila po zimě a hlavně sněhu a teď už se modlím aby ta zima vůbec nebyla, těším se na to jarní sluníčko a všechny ty věci okolo. Jaro je moje oblíbené období, tak by mohlo přijít trochu dříve. Také bych neraději strávila dny v posteli a nic nedělala, taky mám z toho takovou nic moc náladu.

    OdpovědětVymazat
  14. Mafin Laurincová15/1/14 16:18

    jednoznacne sa tesim na jar :)

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, skvělé fotky :) Na jaro se moc těším!

    http://in-protested.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. JosslineF15/1/14 18:02

    Ó, jen ať se už oteplí. Nemůžu se dočkat toho počasí zralého na lehké šatky a maximálně svetřík... :) A co se týče článku, super, příjemný a už teď se budu těšit na ty vysoké kalhoty z předposlední fotky. ^_^ Vskutku pěkné, jen tak dále, Ceady. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. :D Přesně tak. :) Jsem ráda, že v tom nejsem sama.

    OdpovědětVymazat
  18. Mě přepadávají chmury i na podzim i na jaře a kolikrát i v létě, takže mi je zima prostě ukradená. Nevadí mi chladnější počasí, víc mi vadí studený vítr, který je protivný v každém období. Zimu miluju kvůli Vánocům, Silvestru a bobování. Ale pak přijdou dny jako tento, kdy už jsem naprosto vyčerpaná ze všech povinností, které musím do zítra stihnout a prostě mám depresi jenom z toho, že nestíhám. Pak mě postihne ještě něco horšího, a to styl - kašlu na to, naučit se to nestihnu, nic nemá cenu...Stejně tak bych mohla říct, že nesnáším květen a červen, protože je zkouškové a je úplně jedno, že je teplo :D Když je člověk v pohodě a kvůli ničemu se nestresuje, tak je mu jedno, jaké je zrovna období :)

    OdpovědětVymazat
  19. měli ten klobouk i v černé ? a odkdy bude kolekce k dostání ?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©