úterý

Narozeninová Giveaway


Další rok na tomto světe je za mnou. Dnes mám dvacáté první narozeniny. :) Dnešek tedy mít moc slavností nebudu. Dárečky žádné nedostanu, protože jsem daleko od svých blízkých. Jediné, co mě čeká, jsou dvě náročné zkoušky, ze kterých nemám ani trochu dobrý pocit. Pokud mi budete držet palce, budu Vám nesmírně vděčná. Škoda jen, že není ve škole zvykem dávat všem oslavencům na narozeniny áčka. :D To by potom byl skvělý den. Takže jak vidíte, dnes mě bohužel nečeká nic milého. Ale Vás ano.
Rozhodla jsem se Vám ten můj dnešní narozeninový den zpříjemnit dárkem. Bohužel nemohu obdarovat všechny z Vás. Takže na konci týdne vylosuji tři účastnice (Nepočítám s tím, že by se zapojili i muži.), kterým odešlu nový pleťový krém od Clinique. Minulý týden jsem o něm psala recenzi.

Jak nový Superdefense získat?
1. Napište mi svá novoroční předsevzetí.
2. Budu ráda, když "olajkujete" můj facebook. :)
3. A nezapomeňte mi napsat do komentáře svůj email.


Pokud byste si chtěly o Superdefense krému přečíst víc, podívejte se SEM.

Jsem vážně zvědavá, jaká předsevzetí jste si stanovily. A na oplátku  Vám to svoje prozradím až na konci měsíce. :)
Přeji Vám hezký den a držte si palečky, ať to tentokrát vyjde!
SHARE THIS POST

163 komentářů:

  1. Romana Lánská14/1/14 08:04

    Předsevzetí, že se nesmím tak strašně nervovat a chci konečně plnit všechny kosmetické a čistící rutiny :D.
    Na FB sleduji už hodně dlouho, jako tady :) (Romana Lánská)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já si dala jako předsevzetí pilné učení a opravdu pořádnou přípravu na zkoušky na vejšku:)
    Tobě přeji všechno nejlepší k narozeninám, hlavně se moc nenervuj, dneska je to tvůj den!:) A držím palečky, ať Ti to všechno dobře dopadne!:)

    OdpovědětVymazat
  3. A zapomněla jsem mail, jak jsem se tak rozvášnila v tom psaní! janca.randovka@gmail.com a na facebooku jako Jana Randová:)

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle krému jsem poslední dobou četla samé superlativy a ráda bych vyzkoušela a ohodnotila. Tak třeba ...budu si držet pěsti :)
    Jinak předsevzetí si nedávám,ale letos je vyjímka, jelikož jsem vždy dodržovala zdravější stravu, vitamíny apod. a ted s novou prací jsem se nechala strhnout kolektivem k pravému opaku cítím se o dost hůř, imunitě se to rozhodně nelíbí a váhová ručička lehce poskočila!!! Takže předsevzetí je jasné - zdravá strava ( návrak zpět ) , více pohybu na čerstvém vzduchu a méně stresu! Takže asi tak, snad se zadaří, zatím to jde dobře. Až na to , že pořád bojuji se záněty rlzného typu :(

    OdpovědětVymazat
  5. Martina Kudriova14/1/14 08:29

    Ja som si ako predsavzatie dala ze sa budem svedomitejsie pripravovat na skusky a celkovo ze budem podctivo chodit na prednasky :) sledujem cez fb a email martina.kudriova67@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. The company - LIFE14/1/14 08:31

    Já si novoroční předsevzetí nedávám, ale dávám si je během roka kdykoliv mě napadne a jde třeba i o malinké drobnosti. Nedávno jsem si konečně pořádně domluvila a třídím poctivě odpad do barevných popelnic :)
    Všechno nejlepší!!
    thecompanylife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. terka1971997@gmail.com
    Jako novoroční předsevzetí jsem si dala, že začnu pravidelně cvičit a zhubnu 5 kilo :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Ceady,
    moje předsevzetí jsou vlastně takové záchytné body budoucnosti. Sepsala jsem si je již loni a to tady: http://www.theclarkysworld.blogspot.cz/
    - přestěhovat se do vysněného bytu s balkónem
    - naučit se fotit s mým novým ultra zoomem :)
    - mluvit pořádně anglicky, aniž bych zapomínala slovesa :)
    - naučit se jíst zdravě (nebo si odpustit jen ty večerní nájezdy na čokoládu)
    - jít na masáž (jakoukoliv)
    - pořídit si další tetování
    Zdraví
    C.
    husakova.klara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. No předsevzetí byla klasická, jako každý rok :D Zdravě jíst a cvičit, v obou se mi celkem daří a pak bych také chtěla víc číst, nemluvit sprostě a nekupovat si nekvalitní shity :D Jinak Ti tedy milá Ceady přeji všechno nejlepší k narozeninám, ale o to se ještě postarám zítra osobně ;)
    d-q@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Lépe si organizovat čas a užívat si víc času poznáváním Prahy :-) Přeji vše nejlepší! :-)
    tefka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tereza Míková14/1/14 08:45

    Předsevzetí si nedávám, stejně mám problémy je dodržet, ale mám krabičku na přání - a kdykoli mám něco, po čem toužím (ať už hmotného nebo zážitkového), dám do ní papírek s napsaným přáním a snažím se je postupně plnit. Je pěkné jednou za rok krabičku otevřít a dívat se, co z toho, po čem člověk touží, se podařilo.
    Přeji všechno nejlepší!
    terezka.princess.aya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Martina Langmaierová14/1/14 08:47

    Všchno nejlepší k narozeninám a dárečkem budou dobře zvládnuté zkoušky.
    Já jsem si sepsala 101 přání,které jsou i taková předsevzetí.
    Cvičit,nejíst sladkosti,nenadávat,zhubnout,najít si skvělou práci,běhat,plavat atd.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mary Šo Píková14/1/14 08:48

    Ahojky,
    klasické předsevzetí jsem si žádné nedala. Jen jsem si řekla, že konečně začnu brát ohledy víc na sebe než na ostatní, jako vždy :) . Můj mail je maruskasopikova@gmail.com.


    Měj se, a přeju úspěšné zkoušky.

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno nejlepší k narozeninám :) A přeju štěstí ke zkouškám :) Popravdě na předsevzetí nejsem, chci si splnit tetování na krk, splnit maturitu a začít pořádně cvičit, kdybych si to ale napsala jako předsevzetí tak to nikdy nesplním :-D Proto si sv é přání a úkoly formuluju jen v hlavě a neustále na to myslím :-) rad.paj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Markéta Baudelaire Kročilová14/1/14 08:51

    Mmm, že bych se tedy zkusila zapojit? :)
    Popravdě, jsem typ člověka, co si nedává novoroční předsevzetí (dlouze nad nimi dumá, říká si, že tímto rokem už konečně udělá "to a ono" - a ono zase "prd" :D), vlastně ani Nový rok nějak neslavím. Každopádně vím, co chci v určitém časovém horizontu dokázat...a každodenními krůčky se svým cílům přibližuji. Mým největším "přáním" je už nějakou dobu vizážistický kurz...a tento rok budu mít možnost jej absolvovat :). Vedla k němu sice krkolomná cesta rokem 2013, ale...:)...
    Tvůj facebook sleduji už nějakou dobu ;-)
    marketa.krocilova@email.cz
    A ještě jednou: hodně štěstí u zkoušek...:)

    OdpovědětVymazat
  16. Veronika Lehká14/1/14 08:54

    Přeji vše nejlepší a hodně štěstí u zkoušek. Moje předsevzetí je úspěšně dokončit školu. anatalinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Adéla Podušková14/1/14 09:09

    Ahoj, moje letošní předsevztí je pouze jedno jediné a to prostě zhubnout. Doufám, že mi moje přesvědčení vydrží. A pak ještě přihlašovat se dříve na zkoušky a nenechávat vše na konec zkouškového se stresem, že na další pokus už není čas. To se mi zatím daří dodržovat :)
    Adulle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Veronika Jančová14/1/14 09:09

    Aj ja prajem všetko najlepšie a veľa úspechov s blogom. Je fantastický a rada chodím čítať tvoje články. Moje novoročné predsavzatie bolo viac športovať. Chcela by som sa tiež o niečo viac venovať článkom na svojom blogu, lebo som ho dosť zanedbávala posledné týždne.Môj email je awards4beauty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Dominika P.14/1/14 09:16

    Předsevzetí jako taková si nedávám. Ale mám vždy na začátku roku v hlavě nějaké cíle, nebo věci, které chci zdokonalit. Takže:
    - Úspěšně dokončit magisterské studium
    - Znovu začít studovat italštinu
    - Sebevzdělávat se v pracovním oboru (což dělám, takže jen v tom vytrvat ;))
    - Pravidelně chodit plavat (taky dělám a chci vytrvat ;))
    - Přečíst si knihu od R. Sharmy - Mnich, který prodal své Ferrari (knížka s duchovní, motivační tématikou)
    - A zbytečně nepanikařit, když vše nejde podle plánů ;)


    Tvůj facebook sleduji už dlouho, email: dominikapekarkova@gmail.com
    A už se těším na předsevzetí, která sis dala ty. ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Ceady, novoroční předsevzetí si nedávám, ale stejně mám několik přání, které se mi snad splní a chci na nich zapracovat. Chtěla bych ůspěšně zvládnout závěrečné zkoušky kurzu interiérového designu a konečně si založit své webové stránky a začít pracovat v tomto oboru. Neuvěřitelně mě to baví a citím se šťastná a naplněná, když pracuju na nějakém projektu, ale bohužel mám náročnou školu a tak na to není tolik času, kolik bych si přála. A s tím souvisí i mé druhé přání a to zvládat lépe organizaci času (už jsem si koupila knížku Konec prokrastinace, kde snad najdu nějaké rady, jak lépe využívat čas).
    Ale mé stálé a největší přáni je, aby jsme byli všichni zdraví a netrápili nás žádné nemoce, protože to je to nejhorší, co může být. Ostatní už nějak zvládnem :-)

    aneta.svandova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Předsevzetí mám zhubnout a začít nosit hodinky, zatím mám dole necelé 3kila a hodinky jsem bohužel nosila jen pár dní, musím na obojím ještě pořádně zapracovat :)

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Předsevzetí mám neprokrastinovat, udělat maturitu a dostat se na vysokou školu :)
    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Moje předsevzetí je začít znovu běhat na jaře a chci zkusit přejít z vegetarianské stravy na veganskou :)
    A všechno nejlepší k narozkám!
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Bara Marmot14/1/14 09:46

    ahoj, moje předsevzetí je začít sportovat, protože moje fyzička opravdu pláče. a dále ještě svědomitě se začít učit na maturitu a na příjmací zkoušky, z čehož mám teda nepředstavitelnou hrůzu. :)

    onderkova.bara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. No, mé předstevzetí je Stop odsouvání povinností, učení se a cvičení.
    Zatím mi to celkem jde, mám roční permici do fitka, ale učit se na zkoušky....měla ksem začít dříve.
    Prvák na VŠ, pořád samá pohodočka, najednou Vánoce a zkouškové...
    Moc ti na dnešek držím pěsti :)
    Sleduji tě přes blogger i na FB
    Bára, barapiskacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Hanča Zajda14/1/14 09:54

    Přeju Ti vše nejlepší a dvě áčka v indexu (jestli v dnešní elektronické době index vůbec máš) :)
    Předsevzetí si nedávám a ani nevzpomínám, že by to někdy v mém životě bylo jinak. Se vším začínám v průběhu roku, když mě to zrovna napadne a nečekám na 1. leden. hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Prioritou je dopsat praci a dodelat skolu, sehnat zamestnani, zaridit si vlastni bydleni ... :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak já si raději žádná předsevzetí do nového roku nedávám :) ale jelikož jsem v maturitním ročníku, chtělabch se dostat na vsokou školu :)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Anna Eisenbruková14/1/14 10:12

    Tak nejprve přeji všechno nejlepší k narozeninám! :)

    A moje předsevzetí není moc předsevzetí, ale přála bych si být zdravá. Do nového roku jsem vstoupila s antibiotiky a pořád se nějaké problémy táhnou, takže bych chtěla jíst lépe, dávat si víc doplňků stravy a tak, aby mému tělu nic nechybělo a abych neměla žádné vážné zdravotní problémy. :)
    annadotorg@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Kristina Andonová14/1/14 10:20

    Všechno nejlepší :)

    Už dlouho jsem si nedala žádné předsevzetí, tak doufám, že moje účast se také započítá.
    Já totiž nežiju rok od ledna do prosince, ale od září do června. Takže, když už přemýšlím nad tím, že začnu něco měnit tak o prázdninách nebo v září :)

    Kristine.Ann@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Terry Š.14/1/14 10:21

    Evi přeju ti všechno nejlepší k narozkám :),držím palce na dnešek
    Arezet@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Kristýna14/1/14 10:32

    Vše nejlepší k narozeninkám .-) Moje předsevzetí je nedávat si předsevzetí. Dělám to, co je potřeba celý rok (no dobře, někdy jsem hodně lenivá ale kdo by nebyl že? :D )...kiki.46@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Přeju všechno nejlepší k narozeninám Evi :)
    Předsevzetí typu zhubnu, nebudu kouřit apod si nedávám.. Ale dala jsem si "předsevzetí" že se chci podívat na naše oblíbené místo v Chorvatsku :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Janča A.14/1/14 10:44

    Přeji vše nejlepší k narozeninám :)))
    a co se týče předsevzetí tak ty já nedávám :) ale vždy na začátku roku si přes stránku futureme.org pošlu e-mail do budoucnosti který si nastavím, třeba aby mi přišel na konci roku a tam si napíšu co všechno bych chtěla za ten rok zvládnou atd atd. a pak si to vždycky srovnávám jak jsem to zvládla :D a je to docela vtipné to pak číst ..
    Jana.A1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Take se priojuji ke gratulaci-vsechno nejlepsi :-)
    Tvuj blog slrduji jiz dlouho, na fb te mam olajkovanou pod jmenem Daja Nemcova :-)
    Jako novorocni predsevzeti jsem si dala:zalozit vlastni blog,protozr objednavam kosmetiku z ebaye-holika holika,etude house,missha..
    Dale bych chtela udrlat maturitu aždostat se na vysokou :-D
    Az udelam tu maturitu,tak skocit z letadla, i kdyz se strasne bojim vysek:-D
    Chtela bych zacit cvicit jogu a chodit na kurz sebeobrany:-)
    Hodne se smat
    Uzivat zivota
    Porad milovat sveho pritele a byt s nim stastna tak,jak minule roky:-)
    Jinak hodne stesti ve zkouskovym obdobi:-)
    NuTy@email.cz


    OdpovědětVymazat
  36. všechno nejlepší k narozeninám:)
    jinak moje předsevzetí je, abych nebyla tolik líná:D
    barbora.skrenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Monika Indráková14/1/14 11:01

    Na fb jsem dala lajk pod svým jménem :)
    Předsevzetí si nedávám, protože je nedodržuju a moc dobře to vím :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Iveta Hlusickova14/1/14 11:01

    Ahojky, já mám na rok 2014 tři velká předsevzetí. 1. víc sportovat, 2. zdravěji jíst. 3. míň se stresovat :) O svých předsevzetí jsem psala i zde: http://jbself.blogspot.cz/2014/01/predsevzeti-na-rok-2014.html
    mail: ivetahlusickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, předsevzetí cvičit jsem si dala už dva měsíce před koncem roku, ale udělala jsem to schválně, protože po Novém roce by mi to přišlo takové trapné.. :D a zatím se držím :) a jinak bych chtěla být víc v klidu a nenechat se pořád vším stresovat.. :) Přeju všechno nejlepší k narozeninám!! P.S.: minulý týden jsem si dala také zkoušku na své narozeniny, a jak jsem byla v dobré náladě, dostala jsem za A, a ještě jsem měla štěstí na otázku, to určitě bylo taky těmi narozeninami :) takže se nemáš čeho bát :)

    Vecerkova.petra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. AHoj, svá předsevzetí jsem docela nedávno publikovala na svém blogu (http://thechangeofmissy.blogspot.cz/2014/01/predsevzeti-tak-trochu-jinak.html), jedná se především o pravidelné stravování a pitný režim, dodržovat trocha pohybu, neutrácet za věci co nepotřebuju, roztřídit si šatník a kosmetiku a být přitom hodně kritická, že se naučím chodit na podpatcích, budu na ostatní příjemná, i když jsem občas 'napřesdržku', začnu zvedat telefony a odpovídat na vzkazy, budu se míň stresovat. Od jara začnu pořádně jezdit na kole s milým, pořídím si konečně dioptrické brýle, protože můj zrak je momentálně katastrofální... Pak jsou ještě nějaká materiální přání, která bych si chtěla pořídit, ale o tom zase jindy, hihi :D


    Jinak fb lajkuju, tady to taky miluju, tebe taky! :D A jsi pro mě inspirací, díky tobě jsem se loni obarvila nazrz a slušelo mi to, takže se k tomu nejspíš vrátím! :)
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Všechno nejlepší k narozeninám :)
    Moje předsevzetí se týká zlepšování jazykových dovedností a to hlavně němčiny a italštiny :) a musím se pochválit, že zatím se mi můj plán daří tak uvidíme na konci roku :)
    ghost2001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, všeobecně si předsevzetí nedávám, ale mám sny, které si chci splnit. Chci dodělat školu a procestovat svět, vidět toho co nejvíc a pokusit se najít práci v zahraničí. Přeju si mít, jak se říká "koule" na to, abych něco udělala se svým životem a ne jenom nadávala :))..
    Jinak přeji hodně štěstí, zdraví a síly na zkouškové období, 21 ti je jen rok, tak Ti přeju, aby si z toho věku vytěžila maximum:))..
    hajinka.p@seznam.cz
    Tvá věrná čtenářka Hanka

    OdpovědětVymazat
  43. Předsevzetí si s mojí malou vůlí už bohužel nedávám :D Spíš tak celkově chci do nového roku vkročit pozitivně a doufám že bude lepší než ten předešlý:). Jinak přeji vše nej k narozkám:) mě 21 čeká za půl roku:).
    kaja.klouckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Přeju Ti k Tvým narozeninám všechno NEJLEPŠÍ, hlavně ať je každý den s úsměvem :). A na zkoušky držím pěsti :).
    Jinak tento rok jsem si žádné předsevzetí nedávala :). Facebook olajkován :). Email: VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Já bych se určitě chtěla přestat přežírat ( hlavně večer ) a začít se sebou něco dělat..bohužel je mi jasné jak to dopadne, mám hodně špatnou vůli :( Jinak přeju všechno všechno nej! Já slavila včera :D
    Klapkovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Lůc Mác14/1/14 11:37

    Má předsevzetí se týkají hlavně zdravého životního stylu, musím na sobě konečně zase zapracovat, protože jsem to poslední rok dost flákala. Dalé bych se chtěla víc věnovat psaní knihy a příběhů, abych se konečně dostala k nějakému zdárnému konci a pak taky určitě, myslet víc na sebe než na ostatní, v rámci mezí :)
    macoval@seznam.cz
    Na fb sleduji jako Alison Violets :)

    OdpovědětVymazat
  47. Všechno nejlepší, a ať tě ty zkoušky neskolí :) Předsevzetí si nedávám, já si je totiž dávám tak nějak průběžně během roku. Ať už jde o to, že chci přestat jíst tolik sladkýho, nebo se připravovat do školy průběžně... většinou jde celkem o blbosti. A já to stejně většinou nesplním :D Takže je úplně jedno, jestli si je dám na Novej rok nebo v září, výsledek je pokaždý stejně mizernej :)
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Přeju všechno nejlepší k narozeninám :) Předsevzetí jsem si tento rok nedala žádné, protože je stejně nikdy nedodržím, tak to nemá moc cenu :-D Tvůj facebook sleduju :)
    mail: katamoravcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Alžběta Stromsikova14/1/14 11:46

    Ahoj, já na předsevzetí moc nevěřím, ale taky jsem před koncem roku uvažovala, co bych chtěla dělat jinak. Nakonec jsem si pro sebe udělala takové zhodnocení, že bych chtěla zase víc cvičit, loni se mi to dařilo do prázdnin a pak už ne. Pak taky začít včas psát diplomku, abych vše stihla s co nejmenším stresem a nakonec ještě trochu míň se zaobírat cizími problémy a víc se soustředit na sebe. Poslední rok jsem se pořád o někoho starala (čož by samo o sobě nebylo špatné) až mě to pak dovedlo k úplnému vyčerpání a nakonec jsem z nedostatku spánku a odpočinku onemocněla a doteď nejsem úplně v pořádku.
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, Facebook už sleduju. A novoroční předsevzetí? Zdravěji jíst, víc se hýbat, víc se usmívat, líp se učit :-)
    jinx007johnson@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Milá Ceady! Přeji ti vše nej k tvým narozeninám.
    Já doufám že si jako narozeninový dárek nadělíš zvládnuté zkoušky!!!
    Moje novoroční předsevzetí se týkají mého stravování a těch 10 kg co jsem za poslední půl rok přibrala.
    NA FB tě sleduju:)) to se neboj:))
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Simona S.14/1/14 12:02

    moje předsevzetí: být hodnější na přítele, aby mi neutekl :D
    simonka258@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Fairychain .14/1/14 12:11

    Jé Evičko, všechno nejlepší! :-) Taky jsem dnes měla tu nejtěžší zkoušku a jsem z ní docela smutná a netěším se na výsledky. Tak ať ti to jde!
    Předsevzetí si žádná nedávám, protože je nikdy nesplním. Snad jen méně prokrastinovat a více se učit, to bych potřebovala..
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Zuzana Martincová14/1/14 12:11

    Ziadne velke predsavzatia som si sice nedavala, ale vzdy treba mat nejaku motivaciu a ja sa chcem zase dostat po vianociach do formy, to je taka klasika :) mozno to bude zniet cudne, ale chcem sa viac venovat veciam, ktore mi robia radost a nezabijat vsetok cas pripravou do skoly a podobne.. aj ked vacsina ludi to chce naopak :D

    FB: Zuzka Martincová
    z.martincova@hotmail.sk

    OdpovědětVymazat
  55. Všechno nejlepší k narozeninám a přeju hodně štěstí a úspěchu u zkoušek. Já jsem si dala předsevzetí, že zatočím s prokrastinací :)
    Na FB sleduju, mail je martina@karbusicka.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Všechno nejlepší!!! :) Moje novoroční předsevzetí- dodržovat pitný režim a začít chodit včas, snad se mi to letos povede (jelikož ty samé předsevzetí jsem si dala i loni :D ) ver.rosehips@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Alice in Wonderland CZ14/1/14 12:42

    Dala jsem si hned několik předsevzetí, a to najít dobrou práci, zdokonalit se v jazycích, více cestovat a najít si více času pro přátele, tak snad se mi to vše podaří :)))
    Na FB také sleduji a tímto bych ti chtěla popřát vše nejlepší k narozeninám, hlavně ať vše vychází podle tvých představ :)
    Krásný den :) Alice
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Jane Perry14/1/14 12:50

    Ahoj Ceady :)
    Nejdříve Ti přeji jen to nejlepší!!! :)
    Předsevzala jsem si, že už budu prostě šťastná, začnu se více věnovat svému duchovnímu rozvoji a dělat co mě baví :).
    Jane Perry
    Jana.Hlavonkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Natálka - Little Gem blog14/1/14 12:52

    držím palce, ať to dobře dopadne! já bych letos chtěla hlavně dodělat školu, včera jsem udělala druhou část státnic, tak ještě napsat diplomku a snad už bude hotovo...
    facebook sleduju!
    kukucicka seznam cz

    OdpovědětVymazat
  60. Kristín K.14/1/14 12:53

    všetko nejlepšie !! :) Držím palce pri skúškach, dúfam, že sa ti podaria :) Moje novoročné predsavzatie bolo hlavne tento rok schudnúť ... :D Už na to pracujem, behávam, cvičím ... tak dúfam že sa mi to podarí :) No hlavne chcem tento rok úspešne zmaturovať a dostať sa bez problémov na výšku :)
    naramky.priatelstva.4ever@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Caroline Mikešová14/1/14 12:56

    Přeju všechno nejlepší :))
    Moje novoroční předsevzetí je abych schodila tuky po vánocích a podívala se někam kde jsem ještě nebyla :)
    itscarolinem@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Ivana Mikuličková14/1/14 12:58

    Přeji Ti krásné narozeniny, hodně štěstí, úspěchů a splněných přání! Držím palce při zdolávání zkoušek, určitě se pak budeš radovat a slavit dvojnásob! :) Předsevzetí si spíš nedávám, když opravdu něco chci, tak se do toho opřu klidně kdykoliv bez konkrétního data a nebo to vypustím, což potom stejně nemá význam... Snad bych jen chtěla zase najet na zdravější styl. Krém vypadá lákavě. Lajkuji i sleduji. hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Vsechno nejlepsi. Novorocnich predsevzeti mam hlavne zacit cvicit a neco udelat pro svoje telo.
    zdena008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Queen Lucy14/1/14 13:02

    Nadherna giveaway. Vsechno nejlepsi preji :-). Moje predsevzeti je jako obvykle zhubnout a to 10 kg co jsem minuly rok bohuzel diky praskum nabrala :-(. Dalsi je to ze zacnu cvicit, ale jsem na to prilis lina :-D a posledni ze prestanu nKupovat milion kosmetiky, kterou nepotrebuji. Uvidime jestli se neco podari :-D
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Michaela Pavlíková14/1/14 13:06

    Předsevzetí si žádné nedávám, ale pro tento rok chci zvládnout maturitu :)

    FB nemám tak snad nevadí

    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  66. Všechno nejlepšíí :) já si předsevzetí vyloženě nedávám, ale co bych ráda, aby se mi letos povedlo, by byla škola. Abych se úspěšně dostala do druhé ročníku na navazujícím, abych zvládla všechny ty stresy s diplomkou a tak.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Já jsem se rozhodla,žádné si letos vyjimečně nedat a taky proto se cítím šťastnější :)
    renatamachejova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Kristýna Macková14/1/14 13:40

    Moje předsevzetí je dělat včas věci do školy.

    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Naty Heligrová14/1/14 13:54

    Všechno nejlepší k narozeninám :) Jinak předsevzetí mám celkem 101, ale jsou v tom zahrnuté i různé blbosti jako zkoušení nových konkrétních jídel a potravin a podobně.. Nedávala jsem si nic, co vím, že je nesplnitelné :)

    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. MisaKlimi14/1/14 14:05

    Já si předsevzetí nerada dávám, z minulých let jsem se poučila, že to na mě nefunguje a že mi to vydrží jeden den :D Hlavně chci tenhle rok přežít co možná nejšťastněji a pak jsem si tak nějak řekla, že bych mohla trochu přestat být tak líná :D
    mklimcakova na centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Gabriela Pánková14/1/14 14:08

    V první řadě ti přeju všechno nejlepší k narozeninám, hlavně zdraví.
    Moje první a také nejhlavnější předsevzetí bylo (a stále je) mít ve všem pořádek a uklizeno.
    Další už jsou taková běžná jako třeba jíst zdravě,učit se a pečlivěji se připravovat do školy,být pozitivní.U mě možná trochu vyjímečné je pít méně kávu (na kterou jsem si za poslední rok udělala těžkou závislost) a starat se o to, abych vypadala víc sofistikovaněji (ne že bych byla nějaká rebelka, ale spíš ušmudlánek).No a v neposlední řadě být lepším člověkem celkově (jako by to šlo se od základů změnit)-ale zkusit to můžu a musím.Předsevzetích mám ještě spousty, ale už jsou to spíše už jen takové maličkosti, tohle jsou mé hlavní cíli za tento rok a upřímně si myslím, že většinu začnu pořádně splňovat až kolem velkých prázdnin (z osobního důvodu).Tak uvidím jak mi to půjde do té doby, zatím to není moc dobré kvůli mé věčné unavenosti z prášků, což mi připomíná další předsevzetí- být méně unavená, i když ještě nevím jak, už teď proto spím přes devět hodin a nedělám nic náročného, dopuju se ovocem a občas bohužel i čokoládou a stejně jsem pořád jak mátoha.
    theia.gab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Být co nejvíce s rodinou, cvičit, dělat co mě baví, zbytečně se netrápit a hlavně se nevzdávat svých snů, i když vím, že některé jsou nedosažitelné.:)

    OdpovědětVymazat
  73. Deni Hartmannová14/1/14 14:27

    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    Jako novoroční předsevzetí jsem si dala to, že každý den budu cvičit a každý měsíc přečtu aspoň jednu knížku:)

    OdpovědětVymazat
  74. Ahoj, předsevzetí si moc nedávám, stejně bych je nesplnila:) Ale je pravda, že jsem si dala spíš takové plány, např. nejíst tuny čokolády:D, hodně cestovat, protože mě to opravdu baví, myslet více optimisticky atd... nedávám si žádné nesplnitelné cíle, protože pak bych byla akorát zničená z toho, že je nedodržím:)
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ja som si povedala že začnem pozitívne myslieť, zatiaľ sa mi to darí. Inak nejaké predsavzatia nemám :)
    beekey.x@gmail.com
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  76. Mariana Grusova14/1/14 14:52

    Moje předsevzetí je se víc věnovat svým koníčkům a snům a víc vařit:) super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Ahojky, vše nej ke krásným 20tým narozeninám. Já jsem si jako předvsezetí dala začít konečně chodit cvičit-nejen se trápit doma. Zatím mě nejvíc baví fitko a badminton.

    OdpovědětVymazat
  78. Michaela Suková14/1/14 14:58

    Nějaké důležité předsevzetí kterého bych se chtěla držet asi nemám, ale určitě bych byla ráda kdybych trochu zpevnila svojí postavu do plavek na léto. Mým předsevzetím z minulého roku je mít ve škole bezproblémové známky a nemít žádné starosti. Ráda se dozvím i tvé předsevzetí. PS: neboj tu písemku určitě napodruhé už zvládneš :-)

    OdpovědětVymazat
  79. Magda Kocurková14/1/14 15:02

    Tento rok jsem si předsevzala být hodnější na svého přítele. Zaslouží si to :)
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Začnu cvičit (minimálně 3x týdně), nebudu si dělat hlavu z maličkostí a nebudu tak zlobit :D
    KamilaKuchynkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Karolína Dvořáková14/1/14 15:11

    Taky se přidávám ke gratulantům..užij si krásný 21.rok...ať na něj máš nejhezčí vzpomínky.... :)
    Mé předsevzetí je jediné... naučit se více radovat z maličkostí, na všem špatném si najít něco dobrého...obecně více koukat na svět pozitivněji než doposud....;)


    hezký den i přes to


    K.


    dvorakova.karolina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Giveaway se účastnit ani nebudu, přenechám to ostatním. :D
    Jen Ti chci popřát všechno nejlepší, ať zkoušky zvládneš a mé obvyklé přání... Ať se Ti splní co si přeješ, spoustu lidí si to zaslouží. :)

    OdpovědětVymazat
  83. Eva Richterová14/1/14 15:14

    nehadat se s pritelem
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Zdeňka Paličková14/1/14 15:14

    Raději si předsevzetí nedávám, ale určitě chci dodělat zdárně mgr.studium .)
    zdenka.palickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Mé předsevzetí jsou nebýt tak líná a naučit se dobře německy :-). Jinak moc pěkná soutěž :-). T
    tereza.zavrelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Veronika K14/1/14 15:18

    Jako předsevzetí mám konečně se zbavit lenosti, makat a uskutečnit si své sny. 17smisek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Frederika14/1/14 15:20

    zmaturovať a dostať sa na vytúženú vysokú školu:)
    fredyqa369@gmail.com :))
    Likujem na fb:) Freder-ika :)

    OdpovědětVymazat
  88. Aneta Pavlačkovoá14/1/14 15:22

    Ahoj :) Všechno nejlepší k narozeninám.:P
    Moje předsevzetí jsou:dát příjmačky a trochu více pohybu :)
    anuska128@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Tento rok sem si dala dvě předsevzetí a to ty že nebudu tolik utrácet a budu se o sebe budu víc starat. :-D

    OdpovědětVymazat
  90. Caedy; preji krasny a hlavne uspesny narozeninovy den:-). Me predsevzeti do roku 2014 je uspesne postoupit do dalsiho rocniku na VS a mit co nejmene zdravotnich problemu:-). muj mail: zyky123@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Přeji ti hodně stěstí a hlavně zdravý :)
    1) přestat si dávat za předsevzetí to že zhubnu
    2) mám olajkované už dávno :3
    3) wendouchle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj, předsevzetí jsem si nedala žádné, stejně ho nikdy nedodržím. Radši si řeknu kdykoli jindy čeho chci dosáhnout a pak za tím jdu. V poslední době to jsou dobrý známky, abych mohla jet na erasmus a taky konečně umět pořádný triky na tyči :)) nějak mi to v poslední době nejde. Tohle mě momentálně zaměstnává asi nejvíc.


    můj mail: mar.navratilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Alice Odehnalová14/1/14 15:39

    Moje předsevzetí pro tento rok: se učit se učit se neflákat :-D Samozřejmě jsem si naslibovala spousty dalších (zdravě jíst, pravidelně cvičit, dobře hospodařit s penězi..), ale ty jsou už předem pro mě opět nesplnitelné.
    mail: aliceodehnalova@seznam.cz

    P.S: Všechno nejlepší k Tvým dvacátým prvním narozeninám (: ..a mnoho studijních úspěchů!!

    OdpovědětVymazat
  94. Já sem si jako každý rok dala spoustu předsevzetí ale to které bych nejraději dodržela je více se věnovat mojí kouzelné psí princezně a to bíglovi jménem Barča. :-D
    romadol@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  95. No ja si predsavzatia nedavam, a ani som si nikdy nedavala :)
    daska8@centrum.sk
    A všetko naj prajem :)))

    OdpovědětVymazat
  96. Dominika Kinczelová14/1/14 15:49

    Všechno nejlepší přeju:)) Mě ta jednadvacítka čeká v pondělí:)) Jinak moje jediný předsevzetí je, abych se nenachávala od přítele stahovat od zdravé stravy :) je to hroznej mlsoun a mě to pak nutí taky:D

    OdpovědětVymazat
  97. Předsevzetí: něco udělat se svou životosprávou a začít cvičit tak, aby mi to i vydrželo. :) (Zatím se mi daří) sobist@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Všechno nejlepší k narozeninám, hodně zdraví, ať tě v životě drží štěstí a nemáš hodně starostí. Beru na tvoji radu a budu věřit, že tuhle giveaway vyhraji. :)
    Říkala jsem si, že si žádné předsevzetí nedám, ale i přesto jsem si jedno takové dala; budu ve všem více snažit, abych dosáhla svých cílů (přijetí na školu, zlepšení jídelníčku, ...). Doufám, že se mě to "odhodlání" nepustí moc brzy. :)
    xX.Michelle.Xx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. nemám žiadne predsavzatie, aj tak by som ho nedodržala :D
    adushka15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. worldofbeauty6614/1/14 16:11

    všechno nejlepší k narozeninám :) hodně štěstí u zkoušek, ty to dáš, neboj! :)
    novoroční předsevzetí si nedávám, ale do léta chci zhubnout pár kilo a vypadat líp v plavkách :D
    blogggerandbeautifullife@seznam.cu

    OdpovědětVymazat
  101. Já bych se letos ráda naučila pít čistou vodu :-)
    Vše nej k narozeninám!
    aria.f@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Všechno k nejlepší k narozeninám, hodně úspěchů v životě! :)
    Moje největší novoroční předsevzetí je naučit s emít ráda samu sebe... Konec loňského roku mi dal dost zabrat a já se skoro celé pololetí utápěla v depresi z toho, jak vypadám... Chci se naučit přijmout mé nedostatky a mít se ráda takovou, jaká jsem.
    vvilimovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. tina.tia.k14/1/14 16:16

    predsavzatie žiadne ale ako na novy rok tak po cely rok :) tak hadam to bude fajn
    tina.tia.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Nicolette V.14/1/14 16:17

    novoročné predsavzatia nemám žiadne, myslím, že to je zbytočné, lebo vždy keď chcem niečo zmeniť, tak to môžem spraviť hocikedy. :)
    nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Hana Leisnerová14/1/14 16:32

    Uběhnout půl maraton :)

    H.Leisnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Marie Minksová14/1/14 17:00

    moje největší a jediný předsevzetí je, dojít ke státnicím :D
    black.marry@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Monika Čermáková14/1/14 17:03

    Já jsem si dala předsevzetí že budu míň prokrastinovat :D


    cermi.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Petra Černá14/1/14 17:17

    Předsevzetí mám velice jednoduché . Každou 2. sobotu se vyfotit - na konci roku fotky vyvolat a ze zadní strany si napsat přehled z daného měsíce - takže vznikne taková malá fotokronika. :)

    Na fb tě sleduju už dost dlouho. ;)

    i.audrey.p.i@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Jé, to je moc pěkné. Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  110. Kájo, ty jsi zlatíčko! Moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  111. Třeba budu mít štěstí :). Facebook jsem "olajkovala". A předsevzetí? Dokončit úspěšně školu, najít si práci, postavit se na vlastní nohy a vdát se :). Jsou to spíše cíle než předsevzetí.

    OdpovědětVymazat
  112. mé předsevzetí: budu u testů víc přemýšlet (často píšu ,,horkou jehlou"), budu předcházet tomu, aby si o mě muži říkali ,,no jo ženská" (brzy mi začíná autoškola:D) .. monika.hudlikova@gmail.com .. Vše nejlepší!:))

    OdpovědětVymazat
  113. Já se v novém roce snažím co nejvíce omezovat maso - zatím se mi to daří :)

    OdpovědětVymazat
  114. žít zdravě, jíst zdravě, cvičit..jako každý rok:) snad se to letos podaří! novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Adelheidis14/1/14 17:58

    Každý rok si dávám předsevzetí, ať už malá nebo velká.. no tento rok jsem se rozhodla na předsevzetí vykašlat (nevím zda z důvodu, že mě do toho nikdo netlačil nebo jsem na to nějak v tom báječném povánočním volnu zapomněla promyslet) každopádně jsem ráda, že tento rok žádné předsevzetí nemám, protože po zamyšlení se nad tím jak má předsevzetí dopadla v minulých letech, jsem si řekla, že má předsevzetí spíš mají tendenci vše zakřiknout a podněcují neúspěch samotného cíle, kterého chci pomocí předsevzetí dosáhnout :D Když se budu chtít naučit nové recepty tak se to naučím, pokud se budu chtít svědomitěji připravovat na zkoušky tak budu :) Předsevzetí mě k tomu nedokope. Ale já sama ANO :)

    OdpovědětVymazat
  116. Předsevzetí si nedávám už dávno, jen si vždy připomenu, že bych na jaře zase ráda začala cvičit a zdravě jíst. Na facebooku tě sleduji už dlouho a můj e-mail je Lbdkv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Mám jediné a to dodržím - udělat maturitu :D
    Na FB máš Like už delší dobu ;)
    annet007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Just to be happy :) vsetko najlespie :) veriak.pu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Vše zvládnout. :) (maturita, přijímačky, a tak)...Taky si odolat pokušení si ostříhat vlasy. Vše nejlepší přeji. Ať se den alespoň o maličko zlepší.
    zuzlik.zuzla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Jana Hrubá14/1/14 18:11

    janescolours@gmail.com
    No a moje předsevzetí? :) Začít zdravěji jíst, trochu se hýbat a pérostě celkově zlepšit životosprávu :)

    OdpovědětVymazat
  121. Chci si upravit jídelníček, protože ten můj styl ve stravě už můj žaludek nezvládá :-)
    Jinak vše nejlepší! :-)
    javurkova.pavlinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Predsavzatie : zhodiť pár kilečiek a lepšie zvládať školu :) kacenka.spalekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. V první řadě Ti přeju všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví, lásky a úspěchu v životě. :)
    Moje předsevzetí v roce 2014 jsou : Zúčastnit se vizážistického kurzu a úspěšně ho absolvovat (chtěla bych se tím živit, protože mě to neskutečně baví), UDĚLAT MATURITU (To je pro mě asi nejdůležitější), začít více sportovat a žít zdravěji, prosadit svůj nový blog a hlavně žít spokojeně se všemi co mám ráda.. :)
    E-mail: sharkazelena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Já si předsevzetí nedávám, protože mě potom štve, když je nedodržím :D Ale na blogu jedné mé oblíbené blogerky jsem objevila takový automatický generátor předsevzetí, tak se podívej, co mi předpověděl :D

    http://uncharted-me.blogspot.cz/2014/01/novorocni-predsevzeti.html

    misha.haukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Ahoj, mým předsevzetím do roku 2014 je, že se budu lépe starat o svoje vlasy tj. poctivě používat kondicionér, minimálně fénovat a žehlit na nejnižší teplotu.
    jitkahozakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Ahoj Evi, především přeji vše nejlepší k narozeninám! :-)
    Předsevzetí si žádná nedávám, když chci něco udělat, tak to udělám v průběhu roku :-)
    Nikol-C@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Chtěla bych začít víc posilovat, protože u mě vždy vedlo kardio a posilování je pro mě spíš nuda,
    czg.i.r.l@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Předsevzetí: 3x udržet a soustředit se na - postavu
    - školu
    - tancování
    bibiw@seznam.cz
    Všechno nejlepší k narozeninám zlato! <3

    OdpovědětVymazat
  129. Jeeej všetko len to NAJ NAJ NAJlepšie :))))
    Novoročné predsavzatia si moc nedávam, len som si povedala že by som viac mala používať slovíčko ďakujem lebo mám byť začo vďačná :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  130. Aneta Novotná14/1/14 19:41

    Tak tedy vše nejlepší :-)!

    Dala jsem si předsevzetí dát se po Vánocích dohromady, jak tělesně , tak finančně. Zatím skvěle vychází.Brigáda šlape a naběháno přes 50km :)

    anetanovotna11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Veronika Francková14/1/14 19:47

    Všechno nejlepší! :)

    předsevzetí ... pfff, nějak si předsevzetí normálně nedávám, ale ráda bych se konečně dostala na pravidelnou stravu a abych deně vypila ty 2 litry vody. Mám s tím hrozný problém :/


    franckova.veronika@seznam.cz


    btw. nikdy jsme nic nevyhrála, tak kdo ví, třeba to ted výjde :-D
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Cali Fornia14/1/14 20:16

    Vše nejlepší :)
    Tak mé předsevzetí: přestat kouřit a začít cvičit. A jsem na tom tak, že stále kouřím :( a cvičím občas. Ale do konce roku času dost :) Cvičit budu, do toho se postupně dostanu, ale to kouření, to bude problém :(

    OdpovědětVymazat
  133. Vsetko najlepsie a vela stastia nielen na skuskach :)
    Moje najvacsie predstavzatia su: 1) skrotit pocitacovu grafiku a vytvorit design hry na android, 2) venovat sa viac foteniu a umeniu celkovo :))
    peackapples@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Pineapple 9314/1/14 20:31

    Žádná si nedávám, nepřijde mi to dobrý zvyk.
    Všechno nejlepší, narodily jsme se ve stejný den. :D
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Žádné předsevzetí jsem si nedala. Pro mě každý den je novým začátkem! :)
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Rozhodla jsem se pozvolna měnit svůj životní styl. Ale nenazvala bych to vyloženě předsevzetím :). Pokusím se být tolerantnější k ostatním a přísnější na sebe, najdu si nějaký nový koníček, budu se snažit omezit nezdravá jídla, zapojím do svého každodenního života pohyb, budu častěji volat babičkám :D.
    A přeju všechno nejlepší kočko.
    gabous@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Moje předsevzetí jsou jen dvě: méně stresovat a méně žárlit.. momentálně se mi nedaří nějak ani jedno :(


    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. GirlNamedZ14/1/14 21:45

    Všetko najlepšie a veľa šťastia na skúškach ! :) Každý rok som si dávala veľa predsavzatí, ktoré som v konečnom dôsledku nenaplnila, no tento rok som si povedala, že urobím všetko preto, aby som bola šťastná a spokojná so svojim životom a to nie je predsavzatie len pre tento rok, ale pre celý život. Na predsavzatiach sa mi nepáči to obmedzovanie podľa dátumu v kalendári, ale dokážem pochopiť, ak je to pre niekoho motivujúce a začiatok roka vnímajú ako výzvu :)
    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  139. Janča Bohatá14/1/14 22:05

    začít běhat:)
    dzeejnyy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Míša Slavíková14/1/14 22:33

    Evi ješté jednou všechno nejlepší k narozeninám :)
    Já si letos žádná předsevzetí nedávala, jelikož je zásadně nedodržuji. Ale pár věcí co chci letos uskutečnit přeci jen mám. Chci si zlepšit své stravování (s tím už jsem začala), ráda bych se podívala do Londýna, chci si najít lepší brigádu/práci, v září bych se chtěla zúčastnit Nike Prague Run a udělat státnice z ekonimie. A v neposlední řadě hodlám trávit víc času s těmi nejbližšími a méně času s těmi, co mi jen berou energii.
    slavikovamisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. to je od tebe hezký, že máš narozeniny a místo toho rozdáváš dárečky, všechno nejlepší :-) Já si předsevzetí nedávám. Když chci něco změnit nebo uělat, snažím se hned... delicious.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. BT.BENTIME14/1/14 23:36

    Přeji všechno nejlepší k narozeninám ;)
    Letos je to poprvé, co jsem si dala předsevzetí.
    Ráda bych něco udělala se svou váhou, hlavně kvůli zdravotním problémům, které mě velmi omezují - rozhodla jsem se, že na sobě zapracuji a razantně změním svůj jídelníček. Ten bude obsahovat pouze bio výrobky, ovoce/zeleninu, maso úplně vyřadím. Nakupovat chci jen ve zdravé výživě a v obchodech, které nabízejí kvalitní výrobky. Nesmím zapomenout na to na sport. Nicméně tohle je teprve začátek, chci si vyhledat recepty na vegetariánská/veganská jídla a zkusit si něco uvařit - o semínkách bych dlouho nevydržela. Doufám, že svou snahu dotáhnu až do konce a jednou si s úsměvem na tváři řeknu, že to stálo za to. PS: během 14 dní jsem zhřešila 2 krát - kávou a tuňákem.
    Kristyna.Danielova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  143. podmínky splněny :))
    já jsem si jako předsevzetí dala, že se budu konečně pořádně učit a nebudu se přejídat. ale vzhledem k tomu, že mám zítra zkoušku a místo učení jsem teď na počítači a jím brambůrky.. obě předsevzetí asi brzy vzdám :D
    eapril@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Hanka Francová15/1/14 10:25

    Vše nejlepší a hodně zdraví a štěstí ! ........ já si předsevzetí nedávám, ale mám takové tajné přání, abych se v tomto roce cítila celkově dobře a vše mi vycházelo. Hanka
    hana.ulrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Vše nejlepší, hlavne zdraví! Moje předsevzetí je odjet do zahraničí a nebýt srab - už mam letenku a na konci března předsevzetí plním :) práce proste nepočká. Gabriela.felberova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  146. Andrea Mikolášová15/1/14 10:58

    Nejprve bych ti ráda popřála jen to nejkrásnější k 21. narozeninám :) Jinak ohledně předsevzetí - když jsem byla v pubertě, tak jsem si dávala předsevzetí typu: zhubneš, začneš se učit pravidelně nebo budeš chodit do posilovny. Teď už jsem rezignovala a veškerá má novoroční předsevzetí, která bych si dala, bych určitě za měsíc pohřbila. Takže už asi třetím rokem si žádná předsevzetí nedávám. Pak ze sebe nemám alespoň špatný pocit z nějakého selhání :D Spíš než předsevzetí mám přání - abych byla zdravá nejen já, ale všichni lidi, na kterých mi záleží :)
    acko135@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  147. Všechno nejlepší, Ceady :) Držím palce ke zkouškám, taky mám teď před sebou dost náročnou zkoušku, takže přesně vím, jak se cítíš. Předsevzetí si moc nedávám, spíš ne na Nový rok, ale většinou před začátkem nového školního roku - v září jsem si předsevzala, že se tento semestr budu opravdu hodně snažit, na vše se pečlivě připravovat a vše dělat s předstihem - zatím se mi to daří a možná mě čeká i prospěchové stipendium :)

    rehakova.natalie@seznam.cz
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  148. Já jsem si dal stejné předsevzetí jako každý rok - zhubnout, přestat si kousat nehty a být pozitivnější. Žádný rok mi to nevyjde ... :D Krém by Marii udělal opravdu radost, snad budu mít trošku štěstí. Můj mail: kuba.skrivanek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Anežka Vávrová15/1/14 12:48

    Všechno nej:)
    Minulý rok byl fakt asi nejhorší, co jsem kdy zažila, takže bych si přála, aby tenhle rok byl jen o mě. Rozhodla jsem se, že se chci cítit zdravě - takže cvičit- a zaměřit se na školu a práci - už žádná prokrastinace!!:)




    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Kamila Peremská15/1/14 12:55

    Vsechno nejlepsi Ceady :) No co se tyce meho predsevzeti zadne si nedavam, nebot sem nikdy zadne nevydrzela. Ale jinak v prubehu roku si stanovuji cile, kterych chci dosahnout. Momentalnim cilem je dodelat Bc. a dostat se na Mgr. :)
    Nad kremem od clinique premejslim uz delsi cas, tak treba budu mit stesti :))
    muj e-mail: PeremskaKamila@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Jessica Werthaimová15/1/14 13:02

    Novoroční předsevzetí žádné nemám a ani si nedávám, protože jak už tady bylo mnohokrát napsáno, když chci něco změnit, tak můžu začít kdykoliv a nemusím čekat na začátek roku. Hlavně mít dostatek síly a pevnou vůli a opravdu dokázat změnit to, co chceme:)

    jessicawerthaimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. :-) Kubo, jsi jediný mužský, který mě čte. Moc si toho vážím! :-)
    A nejsi jediný. Stále mě tipují na míň. Mamča mě posílá každý týden koupit jí cigarety a bez občanky mi je zatím ještě neprodali. :D

    OdpovědětVymazat
  153. Monika Hlavatá15/1/14 14:10

    Vše nejlepší k narozeninám, doufám, že zkoušky dopadly minimálně dobře :-)
    Předsevzetí si nedávám, ale při rekapitulaci roku 2013 jsem si říkala, že bych mohla v tom novém roce 2014 začít šetřit... zatím se mi to moc nedaří :-D
    hlavatice@seznam.cz
    P.S. Tvůj facebook mám už dááávno olajkovany :-)

    OdpovědětVymazat
  154. Katherine S15/1/14 17:03

    Předsevzetí jsem si radši nedávala, stejně ho nikdy nesplním:D
    kackasukova@seznam.cz
    FB jsem olajkovala:)

    OdpovědětVymazat
  155. Všechno nejlepší přeji. :) Moje předsevzetí je především odmaturovat a dostat se na vějšku. A taky začít konečně civičt, ale tak to si říkám každoročne :D
    FB samozřejmě lajkuju. :)
    e-mail: janika.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Moje novoroční předsevzetí?:) Asi snad žádné, protože když si nějaké novoroční předsevzetí dám, tak ho nikdy nedodržím, takže je to spíše spontánní v průběhu celého roku :D :)

    e-mail: Lukasova28@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Trochu opožděně, ale i tak Ti přeji všechno nejlepší k narozeninám. Hodně štěstí, zdraví, lásky a spokojenosti! Ať se Ti vydaří každý sen.

    OdpovědětVymazat
  158. Kateřina H.15/1/14 19:33

    Ahoj Ceady opožděně bych Ti chtěla popřát všechno nejlepší k Tvým narozeninám! A ať Ti dopadnou tvoje zkoušky!! (držím palce) No a co se týče mých novoročních předsevzetí tak to bylo to abych pila více vody,protože moc nepiju! :( no a abych byla více pozitivnější! :)
    e-mail - katka.hermochova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Přeji opožděně všechno nejlepší! :) Na facebooku lajkuji již nějaký ten pátek a předsevzetí? Být šťastná, nic víc :)
    dea13@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  160. Pupi Kulichová15/1/14 21:18

    Predsavzatia si nedávam. Len dúfam že úspešne zmaturujem, vezmú ma na výšku a budem happy happy. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. Dotahovat věci do konce, pilovat angličtinu a učit se španělštinu, tolik neutrácet, je toho plno...

    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  162. předsevzetí si už radši nedávám :D
    july.mayova@gmai.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©