pondělí

Dermacol Magnum - dlouhotrvající barevná objemová řasenka


Vy, které sledujete facebook, jste mohly začátkem prosince postřehnout, že jsem se vrhla na testování řasenek. A tak Vám konečně přináším hodnocení voděodolné řasenky od Dermacolu.
Hnědé řasenky mám ráda na všední nošení, takže když jsem vybírala, dlouho jsem neváhala a zvolila jsem hnědou verzi. K dostání jsou mimo jiné celkem čtyři odstíny - modrá, fialová, smaragdově zeleá a tato hnědá.

Za poslední dva roky je to asi nejhorší řasenkou, jakou jsem měla. Opravdu mě hodně zklamala.
Bohužel jsem objemu nedocílila, prodloužení se absolutně žádné nekonalo a řasy byly rázem slepené. Jakmile jsem se snažila nanést další vrstvu, kterou jsem se snažila kartáčkem řasy pročísnout, měla jsem pocit, jako bych další vrstvu neměla šanci nanést. Těžko se to popisuje. Musela jsem si s tím vyhrát, abych na řasách neměla hrudky a abych neměla řasy slepené do pěti chlupů. Ale dejte si pozor, protože řasenka rychle zasychá, takže na opravy není mnoho času.
Tato řasenka je pro mě velkým zklamáním.


Připomíná mi mou první voděodolnou řasenku. Byla hutná, řasy enormně slepovala, člověk potřeboval pořádný cvik, aby ji dobře nansel a za žádnou cenu nešla odlíčit a při odličování se drolila. Tak přesně taková je i tahle řasenka.
Na odličování budete potřebovat odličovadlo s olejovým základem, jinak si budete oko zbytečně dráždit tím, jak budete řasenku drhnout. Skvěle si s ní poradil dvoufázový odličovač, také od Dermacolu.

Takže přece jen jsem našla nějakou světlou stránku. A to, že je voděodolná, takže máte-li průhledné řasy a chcete být aspoň minimálně nalíčení při plavání v bazénu, tahle hnědá řasenka vám dobře poslouží. Jen nanášejte jen jednu vrstvu, v záloze mějte případně špendlík a pracujte s ní proklatě rychle. Poté docílíte řas jako je mám já na této fotografii.
V poslední době jsem si v bazénu srovnala dvě řasenky - tuto s voděodolnou rocket volume od Maybelline. Rocketka se nenávratně rozmazala po obličeji. Samozřejmě mě v tom přítel nechal a výsledného efektu jsem si všimla až při fénování vlasů mezi dalšími lidmi. :D Zato tahle Magnum vydržela a ani trochu se nerozmazala.
Takže v tomto souboji obstála skvěle. To je taky důvod, proč ode mě nedostane nulu.


Tyto obyčejné kartáčky nemám ráda. Jak píšu stále dokola, mám krátké jemné řasy a právě takovéto kartáčky mi je vždy slepí.
Cena řasenky se pohybuje okolo 200 korun.

Pokud jste dočetly až sem, tam Vám bude jasné, proč má ode mě tři body z deseti možných.
HODNOCENÍ: 3/10

Máte s touto řasenkou od Dermacolu zkušenosti?
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Hanča Zajda13/1/14 11:25

    Osobní zkušenosti nemám, ale kamarádka nedá dopustit na tu obyčejnou černou. Kde se stala u barevných chyba? Že by to bylo tou voděodolností?

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, balenie má pekné :D
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě to bude tím. :) Voděodolnost je totiž báječná.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě pobavilo, jak jsi napsala, že tě v tom přítel nechal... je to jen můj dojem, nebo jsou všechni chlapi stejní (naprostí ignoranti)? Já když se nezeptám, tak ani nemukne, ale ikdyž se zeptám, tak jen řekne: "Ále, dobré to máš" a ani se na mě nepodívá. Jednou jsme se rozhodli jen tak spontánně se zastavit na bazéně a neměla jsem voděodolné líčení. Jak nějaké "parchantě" skočilo do vody, tak mě to celou ošplíchlo a můj jenom to jeho "Ále, dobré to máš". No, po půl hodině dojdu k tašce, vytáhnu zrcátko a vidím...pandu. A můj se jenom řehtal...

    OdpovědětVymazat
  5. :D Všichni mužský jsou stejní. Co naděláme.
    Mohlo by být hůř. Taky by nám mohli vyčítat, že jim děláme v bazénu ostudu. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Špendlík??? vždycky, jak slyším, že si někdo rozděluje řasy špendlíkem, dělá se mi špatně :( Jinak já měla taky voděoodolnou řasenku od Dermacolu - nějakou Volume a bylo to děs.. krom toho, že vzhled řás opravdu nic moc, tak zasychala naopak děěěsně dlouho a tak se mi během prvních 5 minut, než zaschla, střešně obtiskala na horní víčko. No a pak stačilo jedno krátké potopení pod vodu a já měla řasy úplně čisté, a pod očima černý fleky :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Popravdě, když tak používám jehlu. Špendlík je moc tlustý. :D
    Někde jsem četla, že si slečna takhle zabodla špendlík do oka. :D

    OdpovědětVymazat
  8. To není o moc lepší :-D jako mít v oku zabodlej špandlík, nebo jehlu, to je jedno... brrr :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Proto je nejlepší řasenky, které slepují, zahodit a jít si koupit nějakou lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To rozhodně, ale když se mi i přesto mojí něšikovností pak slepí dvě řasy k sobě, tak na ně beru kartáček na řasy. Nepročesávám je tím přes tu řasenku, to by asi nebylo pro ně úplně dobrý a navíc by ztratily objem - jen s ním opatrně oddělím ty dvě řasy.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc mě nezaujala:( A jak jsem tak četla recenze, většina má stejný názor...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©