neděle

INSTAntní týden


Dnes nemám čas se příliš rozepisovat. Ale i tak Vám něco povím k těmto fotkám.
Ve čtvrtek jsem byla na otočku na Moravě navštívit mezi zkouškami babičku v nemocnici. Měla jsem o ni velký strach. Tak doufám, že bude vše dobré. Po zkouškovém už bych mohla jet do Kroměříže na delší dobu, abych u ní byla denně. Tatínek mi jako vždy celé dva dny, které jsem u něj byla, servíroval ta nejbáječnější jídla. A musím říct, že jsem si to pořádně užívala. Jsem totiž zvyklá, že vyvařuji já všem ostatním a mně nikdy nikdo nic nepřipraví. Zvlášť teď, kdy se stravuji odlišně. A asi jsem se u taťky pořádně rozjedla a nebo to bude tím, že se blíží zkoušky a jsem tak ve stresu, protože se teď celý víkend cpu sušeným ovocem (a vlastně vším, co mi přijde pod ruku) jako divá. :D Už aby to bylo za mnou, jinak prasknu. :D
Také se ve zkouškovém tak cpete nebo naopak nemáte na nic chuť? 

Další fotky z mého života objevíte na mém instagramu  @thelifeofceady
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Ahoj, nemáš v plánu článek typu "Já veganka" ? Docela by mě to zajímalo, jak jsi se k veganství dostala, jaké to má na tebe účinky a tak...

    OdpovědětVymazat
  2. Sára Jeschkeová12/1/14 12:31

    jé, takovýho zdravýho jídla! to tě obdivuju!

    OdpovědětVymazat
  3. Kraska dne12/1/14 13:30

    Já ve zkouškovém sním co vidím, pořád bych do sebe něco ládovala, takže většinou mám na misce hrozny nebo nějaké zobání :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, sice jsem to v plánu neměla, ale ráda článek nepíšu. Jen to nebude hned. Vidím to spíš na únor, až budu mít za sebou všechny zkoušky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sáro, to jsi neviděla, čím jsem se cpala o víkendu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To mi určitě nevadí, že to nebude hned, nějak na to nespěchám. Jen by mě to zajímalo, co člověka vede ke změnám ve stravování - jestli zdravotní problémy, trend a tak... (což netvrdím, že to tak je u tebe)... Ale jelikož jsi asi jediný vegan, kterého "znám", tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak také myslím na tvoji babičku aby byla zase zdravá :) Já mám taky pořád o babičku s dědou strach, už na tom nejsou nejlépe, ale smyslu pro humor mají stále dost :D


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moje babička je pravý opak. Celý život je neustále v depresi a tvrdí, že umře. Takže pobyt v nemocnici vůbec neunesla a museli jí nasadit antidepresiva.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©