sobota

Jak jsem dostala dárek od Crabtree&Evelyn


Dnes mám tady takový chlubící článek. Jinak se to snad ani nazvat nedá. Chtěla bych Vám totiž ukázat tři dárky, které jsem dostala od Crabtee&Evelyn.

K vůni, tedy parfemované vodě Frosted Berries Vám toho moc nepovím, protože mi ani trochu nevoní.
Neřeknu Vám přesně, která složka mi na vůni vadí nejvíc, ale jednoduše kombinace pižma, malin, granátového jablka, kořene kosatce, fialky, frézie a jahod není pro mě líbivá. Zdá se mi být vhodná spíše pro starší dámy. Ale nechci se tím nikoho dotknout. Takže jsem jej darovala babičce, která je z vůně nadšená.


Malý cestovní krém s názvem Snow Blossom obsahuje směs bambuckého másla a makadamových ořechů.
Balení vypadá na první pohled kovově, jako mají obal klasické krémy od C&E. Ale opak je pravdou. V tomto případě zdání opravdu klame, protože se jedná o plast. Což mě nejprve zklamalo. Až poté jsem to docenila, protože je tak alespoň lehoučký a v kabelce se mi nepronese.
Tento krém je mi sympatický, protože neobsahuje barvy, minerální olej, parabeny, ftaláty ani propylenglykol.
Vůni jsem si naprosto zamilovala. Je jemná květinová, taková osvěžující.


A to nejlepší nakonec. Právě lak v odstínu Tomato mě potěšil ze všech dárečků nejvíc. 
Naprosto úžasný odstín. Nemyslíte? Ještě jsem takový neměla. A můžu říct, že to je ten nejhezčí, jaký vlastním.
Bohužel mi na nehtech nevydrží tak dlouho, jak bych si přála. Takže jej musím už druhý den ráno upravovat. Jen pro srovnání - laky od Loreal Paris mi na nehtech vydrží déle.
Přesto si s ním nehty pravidelně lakuji, protože je táák moc hezký.

Máte s některým produktem zkušenosti? Zajímalo by mě, jak Vám vyhovoval/y.
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Eva Míčková Váňová11/1/14 08:45

    Krém a hlavně ten lak vypadají skvěle! Takový dáreček bych si taky nechala líbit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. TheUrbanovalucie .11/1/14 09:02

    Ta barva laku je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetiku od Crabtree&Evelyn jsem ještě neměla, ale... Ten lak je úžasný! Nejčastěji si nehty lakuji černým a červeným lakem a tenhle vypadá dokonale.

    OdpovědětVymazat
  4. Michaela Pavlíková11/1/14 10:56

    Lak vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. ten lak je fakt najlepší :))

    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  6. Udělaly mi velkou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky. V poslední době používám nejvíce černý, červený, bílý a nebo tělový. :) To jsou mé nejoblíbenější barvičky.

    OdpovědětVymazat
  8. Natálka - Little Gem blog11/1/14 14:28

    já dostala k Vánocům krém, mám je strašně ráda, ale jsou dost drahé, tak mi je mamka vždycky dává jako dárek :) a i lak, odstín Lilek, nádherná tmavá fialová. když jsem ho zkoušela jen samotný, tak se do druhého dne odštíply špičky, ale teď ho mám poctivě i s podkladem a nadlakem a drží už čtvrtý den, i s neustálým mytím nádobí a nervózním ožužláváním :)

    OdpovědětVymazat
  9. od C&E mam krem na ruky je moj najoblubenejsi :) nad lakmi som tiez uvazovala, lebo farby v ich ponuke su uzaj uchvatne..ale najdolezitejsia je mna rychlost schnutia vydrz. Co z toho, ked sa lak olupe na druhy den...mna to neba upravovat :/

    OdpovědětVymazat
  10. ja som k svojmu prisla tiez na Vianoce:)). Dala som mama taku sadu troch kremov pod stromcek a ona mi jeden z nich dala ^^

    OdpovědětVymazat
  11. Taková kombinace mě celkem zarazila :D Já mám ráda spíše vůně, které vlastně skoro nejdou cítit, ale které jsou takové osvěžující :)
    Moc se mi líbí ten lak, mám totiž ráda třpytivé laky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kraska dne11/1/14 23:48

    Od téhle značky už dlouho plánuji zkusit právě krémy na ruce :-) A ten lak vypadá taky krásně, ale pokud má tak marnou výdrž.. mně nejvíc vyhovují laky od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
  13. No právě. Ale psaly mi holky na instagramu, že jim vydrží daleko delší dobu než mně. :D Tak mám asi mizerné nehty. Jinak to není možné.

    OdpovědětVymazat
  14. Myslela som si že táto značka robí iba krémy na ruky :) toto ma milo prekvapilo :) Ten lak je úplne krásny len škoda tej výdrže :/ http://lifeofnb.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Natálka - Little Gem blog13/1/14 18:47

    jojo, tu sadu máme taky, ale rozdělily jsme si je mezi mě, mamku a spolubydlící. mám pomerančový, už mám na něj i na lak napsanou recenzi, ale ne a ne se dokopat k nafocení :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©