pátek

OUTFIT: Jak jsem běhala sem a tam


Včerejší den byl pořádně stresový. (Ani do smíchu mi nebylo - viz foto) Dokonce i den před tím nebyl zrovna tak, jak bych si představovala. Vše Vám povím... možná tedy trochu zmatečně, protože jak říká přítel, tak prý melu páté přes deváté.

Začneme dnem, kdy jsem se vrátila ze zkoušky domů, letím přímo do kuchyně - celá hladová. A na zemi černá voda, vysoká asi jen tři centimetry. 
Bydlíme v domě hrůzy. Nejprve jsme měli problém s trubkou v koupelně, která zpuchřela. Poté se ucpával záchod. A nakonec tohle. Prý se ucpala trubka a všechen sajrajt z pater nad námi (jsme samozřejmě v prvním) skončil u nás. Než přišel instalatér, tak jsem vytírala asi půl hodiny jako divá. Aby taky ne, když voda přibývala a přibývala. 
Opravář nadělal ještě větší nepořádek, než tam byl, a za půl hodinu práce si ode mě vyžádal 4220 korun. Čtete dobře! Samozřejmě jsem jako hodná holka dělala, že to je normální plat instalatérů. Ale povím Vám, že jsem měla chuť začít ječet, že to snad nemyslí vážně. Takže jsem musela jít vybrat. A teď mám na účtě nula nula prd.

Nechci psát dlouhatánský článek, takže v tomto momentu skončím. Celé odpoledne až do večerních hodin jsem uklízela namísto toho, abych se věnovala přípravě na náročný zkouškový den.


Druhého dne ráno mě čekala obhajoba projektu (financování a propagace dokumentu) a další tři zkoušky.
Po probuzení, ještě v posteli, jsem si otevřela stránku, kde jsem odevzdávala prezentaci k obhajobě a kde nic, tu nic. Na obrazovce na mě svítilo červeně "úkol má 19h 23 minut zpoždění". 
Takový šok, div jsem neomdlela. Během patnácti minut jsem byla nalíčená a oblečená. Do školy jsem vyběhla tak rychle, abych mohla zkoušejícím popsat tuhle nepříjemnou událost. Do školy jsem tedy dorazila o hodinu a půl dříve, než bych měla. Naštěstí jsem to stihla a vyděšená jsem šla tuhle prekérní situaci vysvětlil. Naštěstí mě nevyhodili, ale zaúkolovali mě, ať si přinesu notebook a ukážu jim, že jsem práci upravovala ještě před deadlinem, jinak že mám smůlu. 
Takže já jako šílenec běžela přes půlku prahy na byt a nazpátek. Samozřejmě s větrem ve vlasech a i v zádech, protože jinak bych to nestihla. Jen tak tak jsem přišla na svou obhajobu a vše zvládla.

Mezi zkouškami jsem měla ještě dvě a půl hodinky pauzu, tak jsem zase letěla domů najíst. Ale tedy bylo mi tak špatně, že jsem se namísto obědu zmohla jen na lehnutí si na podlahu (Doporučuji na bolavá záda.).
Zároveň se musím pochlubit, že jsem ten den ušla téměř dvacet dva kilometrů. 


Článek jsem se snažila zestručnit co se dá. Ráda bych pokračovala ve zbylé polovině dne, ale už tak jste toho měly na čtení habaděj. Ale i tak Vás obdivuji, pokud jste se dočetly až sem. (y = protože mě čtou jen ženy)

Pokud jste si daly na Nový rok předsevzetí jíst zdravě, doporučuji Vám ráno, asi tak půl hodinku před snídaní, sníst půlku grepu. Nastartuje Vám to metabolismus a pomůže tak spálit více tuků, než kdybyste začaly ráno bez něj. :-)
A ještě další informace na závěr, grep je skvělou potravinou na snižování špatného cholesterolu v těle.
Takže pokud chcete být zdravé, případně i něco zhubnout, doporučuji Vám snídat grep.
SHARE THIS POST

41 komentářů:

  1. teda, měla jsi opravdu náročné 2 dny :( toho instalatéra bych asi poslala víš kam! :D doufám, že teď budeš mít lepší dny a bude se ti už jen dařit :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ono to nakonec bylo štěstí v neštěstí. Sice mám po celých nohách puchýře, které strašně bolí a ještě rozdýchávám ten stres, Ale za to jsem zvládla všechny zkoušky (ohromná radost), které jsem v ten den měla. :) Takže ještě zvládnout příští týden a budu nejšťastnější člověk.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, tak to seš dobrá, že ses nezhroutila...já už bych asi byla v bohnicích :D No opravdu jsi dobrá, žes to dala!

    OdpovědětVymazat
  4. Ceady, článek jsem četla asi třikrát, jak mi tě bylo líto :( že snad není možné, aby se tohle přihodilo jednomu človíčkovi..
    Doufám, že ta obhajoba prošla a ke zkouškám gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Daysy Addams10/1/14 09:08

    Teda, to je ale pech. No, snad máš podobné situace na nějakou dlouhou dobu dobředu vybrané. Jinak já teda už od neděle jím zdravě, ale na grep jsem se zatím nedostala. Pamatuju si, jak mě ho nutili jíst, když jsem byla malá a měla problémy s neustálým nachlazením a průdůškama a to, že mi vůbec nechutnal, protože byl ošklivě hořký. >.< :D Ale při tom vypadá tak krásně, možná mu ještě dám šanci.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si pamatuji z dětství hořký grep. Ale v dnešní době jsem na žádný takový nenarazila. Buď se mi změnily chutě a nebo se změnily grepy. Kdo ví?

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi moc hodná. Ono po tomhle přišlo zase sluníčko a vše se dostalo do rovnováhy, tak jak má být. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. :D No taky jsem při vysvětlování zkoušejícímu dýchala jak při porodu, že jsem myslela, že sebou seknu. :D
    Jsem za to nesmírně ráda.Celou cestu do školy jsem si říkala, že jsem v p.r.d. pokud přijdu o 4 kredity.

    OdpovědětVymazat
  9. Teď tam musíš dát ale i !!! :P

    OdpovědětVymazat
  10. A ještě jsem zapomněla - piš klidně delší články, když se ti chce :) já si to přečtu moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  11. To je smůla :( ale tak ještě, že jsi to v té škole zvládla.Gratuluju!
    Ty peníze jsou horší, to jsem fakt nevěděla, že si tolik účtují.. to je síla.
    Snad budou tvý další dny lepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Majitelka domu mi to snad brzy proplatí, ale teda byla jsem v šoku.

    OdpovědětVymazat
  13. Terry Š.10/1/14 11:25

    páni to je síla tolik peněz za opravu :/ máš tu školu ale hektickou ;) tak snad to vyšlo s eškolou

    OdpovědětVymazat
  14. :-) Klári, to jsem ráda. Měla jsem strach, že budou spíš čtenářky naštvané, že si tady z toho dělám deníček.

    OdpovědětVymazat
  15. Takový den blbec, no. Ale stává se to každému :) No a bydlení bych být tebou rychle vyměnila, klidně i za kolej, protože tohle je síla... A gratuluju k obhajobě a máš krásnou košili :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty brďo, tak tos měla teda dny blbce :/ ale ono je to typický, když se něco sype, tak pořádně. Ale toho opraváře teda nechápu. 220 Kč OK, ale ta čtyřka před tím mě děsí :D Asi bych se ho fakt zeptala, jestli si ze mě dělá srandu.. Tak snad budeš mít další dny naopak pohádkové a poklidné ;)

    OdpovědětVymazat
  17. úplně znám ten pocit, když prošvihneš deadline a víš, žes ho neprošvihla jenom se stala daká chyba na štěstí jsem měla štěstí na vyučující =)

    OdpovědětVymazat
  18. Sára Jeschkeová10/1/14 16:00

    Ta kosile je fajn. A skoda, ze se nevyfotis lip, aby to bylo poradne videt.

    OdpovědětVymazat
  19. Sára Jeschkeová10/1/14 16:02

    Jo a k tomu grepu.. Mně to jako moc dobrej nápad nepřijde, začínat ráno s tak kyselou věcí, metabolismus to možná nasrartuje, ale určitě ne nějak moc četrným způsobem.

    OdpovědětVymazat
  20. Nějak nechápu proč jsi to platila ... tohle má mít na starost snad nějakej majitel domu ne ? Ten to platí pokud jsi to nerozbila úmyslně .... !

    OdpovědětVymazat
  21. Tak majitel domu nebydlí u nás v domě. A vytopit si byt nenechám. Takže jsem nemohla čekat, než se paní dovolám. A majitelka mi to snad proplatí.

    OdpovědětVymazat
  22. Nemám zrcadlo po celé zdi. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Myslím, že nešetrná jsou jiná jídla. Ale to tu nechci rozebírat.

    OdpovědětVymazat
  24. S kluky už jsme si včera řekli, že je na čase hledat nový byt. :-)
    A děkuji moc. Jsi zlatíčko.

    OdpovědětVymazat
  25. hugo z hor10/1/14 18:27

    A ještě opravit pár dalších chyb...

    OdpovědětVymazat
  26. Teda, jsem ráda, že to s tou školou dobře dopadlo, tyhle stresy znám víc než důvěrně. Aneb tiskárna se pokazila během tisku bakalářky, s diplomkou to byly minulý měsíc další stresy (ale včera mi přišel velmi dobrý posudek od vedoucího, jsem happy :), no a teď bojuju s eseji.. A do toho teda za dva týdny mě čekají státnice a za tři týdny se budeme s milým stěhovat do nového bytu. A hledání práce a přechod do samostaného nestudentského života...Jinak, tu cenu za půl hodiny práce bych taky brala, asi se stanu instalatérem či co. Tak doufám, že vám to majitelka domu proplatí.

    OdpovědětVymazat
  27. Pavli, máš toho teď opravdu hodně. Až se zdají být mé starosti se školou k smíchu. Moc Ti držím palce, aby Ti vše vyšlo co nejlépe!!! :-)
    Taky mě napadlo, že vlastně není třeba studovat. D Stačí se vyučit a být instalatérem v Praze. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Magda Langerová11/1/14 12:22

    Jednou jsem tě potkala poblíž Národní, kousek od Velryby. To bylo štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  29. Děkuji moc, věřím, že když do toho vložím veškeré své úsilí a dobrou vůli, tak se to podaří. Byt jsme si našli krásný (sice za trochu vyšší nájem, než bylo původně v plánu, ale velmi prostorný a dobře vybavený), už se těším, až budeme ve "svém", se spolubydlícími jsme sice neměli žádné výrazné problémy, ale úplně ideální to poslední dobou taky nebylo. Jeden spolubydlící byl kuřák a dost často byl někde v hospodě a pak jeho prouzená bunda zasmradila celou chodbu, to, že můj kabát visel vedle se mi taky moc nelíbilo, atd... Tak co, sejdeme se na instalatérském učilišti? :-D


    Také Ti držím palce se vším! :)

    OdpovědětVymazat
  30. :D No já bych mohla o spolubydlení taky vyprávět. A minimálně rok mě to ještě čeká, tak snad to přežiju. Takže se vůbec nedivím, že už se tak moc těšíš do svého. :) Taky bych se těšila.
    Tak ať nám to vše dobře dopadne. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Vážně? Kdy? Nejraději bych měla neviditelný plášť. Pokaždé, když mi někdo napíše, že mě viděl, hrozně se stydím a hned si říkám, že jsem musela vypadat hrozně. :D Chodím denně do školy pěšky, takže mě třeba ještě někdy uvidíš, Magdi. Příště mě zastav, pokud tedy nebudu mít rudý obličej, to znamená, že někam spěchám. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tak o tom grepu jsem to nevěděla! Takže už vím, jak to ráno budu dělat s jídlem :)
    Jinak musím říct, že ti to nesmírně sluší a to oblečení se mi nesmírně líbí! Jinak ti nezávidím tyto dva stresové dny! Ale je štěstí, že jsi to stihla s tím notebookem! :)

    OdpovědětVymazat
  33. Magda Langerová11/1/14 18:42

    Mám pocit, že už to bylo někdy v listopadu, ale vzpomněla jsem si až teď. Teď tě nejspíš dlouho nepotkám, jelikož jsem líná tak v tuhle dobu jezdím tramvají a chodím z druhé strany od Lazarský nebo Myslíkovy. Ale to, že ti to slušelo si pamatuju :D

    OdpovědětVymazat
  34. Odkud máš přehoz na postel a zrcadlo? ;) je to super krásný

    OdpovědětVymazat
  35. Je to ikea povlečení. 😉

    OdpovědětVymazat
  36. ...taky jsem zírala, že grep není to co býval :D ... My jsme to jako děti jídávaly s cukerm :D :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©