čtvrtek

Nivea zklidňující čistící pěna


Tentokrát mám pro Vás spíš tip než nějakou obsáhlejší recenzi. Chtěla bych Vám doporučit tuhle čistící pěnu od Nivey. V drogérii jsem si všimla, že je tahle pěna k dostání ve dvou variantách - v modré a růžové. Modrá osvěžující je určenou pro normální a smíšenou pleť, růžová zklidňující je naopak vhodná pro suchou a citlivou. A protože mám citlivější pokožku, zvolila jsem růžovou lahvičku.
Vůně je jemná, taková nevtíravá. Používám ji ráno a večer ve sprše. Neslouží k odlíčení makeupu, na to tahle pěna nestačí. Slouží k dočištění pleti. Nanáším ji tedy na vlhký obličej, krk a dekolt. Pleť je poté krásně jemňounká, rozzářená a svěží. Jsem s ní opravdu moc spokojená.
To byla rychlovka.


Na fotografii výše máte množství ze dvou pumpnutí. 
Cena této pěny je více než sympatická. Stojí okolo 150 korun. Takže když vychytáte akci, můžete ji mít za pár korun.
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Ja mam taku podobnu (povedala by som az identicku) od Vichy. Je dost dobra, odlici aj makeup..ale napr Bioderma Sensibio je imho lepsia..

    OdpovědětVymazat
  2. O tom žádná. :) Ale zase je o dost dražší. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Terry Š.9/1/14 12:17

    vyzkouším až dodělám jiné,používám věci na čištění pleti od avonu a nebo mám od skin79 čistící pěnu

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj prosím tě mohla bys mě poradit něco na sjednocení tónu pleti ? (mám citlivou s t-zónou)

    OdpovědětVymazat
  5. Sharka Greenová9/1/14 14:36

    Vypadá docela dobře. Já s kosmetikou od Nivei nikdy neměla moc dobré zkušenosti, zvlášť protože mi v době kdy jsem měla akné, dost ucpávala póry.
    Teď jí pomalu začínám přicházet na chuť díky jejich "sprchovému mléku" a krému pro miminka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlho po nej v drogérií pozerám, musím ju vyskúšať!
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé, možná si jí koupím :) Měla jsem podobnou od Ryoru a ta byla skvělá ale docela lepila :)

    http://in-protested.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, tak to by byl skvělý dárek pro moji maminku! Ale hodilo by se mi, kdyby spíše byla modrá barva u citlivé pokožky :D :) Moje maminka má raději modrou barvu, ale i tak by nebylo za škodu to koupit! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©