středa

Collection Exclusive od Loreal Paris


Loreal Paris přišel s novou řadou s názvem Collection Exlusive Pure Reds, která nabízí šest odstínů rtěnek a laků. Každá rtěnka je věnována jedné z ambasadorek - J. Lo, Doutzen Kroes, Eva Longoria, Blake Lively, Freisa Pionto a Julianne Moore. Já si zvolila rtěnky od J. Lo a Blake, laky od J.Lo a Evy Longoriové. (Stále nás v češtině nutí zakončovat cizí příjmení v ová... Ale nějak se mi to stále nepozdává.)


Zejména bych chtěla pochválit obaly rtěnek, které se velmi povedly. Jsou matné a vypadají jako popraskaná vyschlá zemina. Moc se mi tohle provedení líbí. 
Vůně je typickou vůní dalších color riche rtěnek. Nevím, zda vám voní, mně třeba ne. Mám tuhle vůni spojenou s mým dětstvím a vůní babiččiných rtěnek. Jednoduše mi je tahle vůně až nepříjemná a vadí mi. Zajímalo by mě, jestli v této averzi jsem sama.



Ačkoli si jsou rtěnky velmi podobné, stále se odlišují. Ta od Blake má narůžovělý podtón, je to taková ta klasická červená. Zatímco od J Lo... kterou jsem si mimochodem zamilovala... má rubínový odstín. Bezkonkurenční rtěnka! :)



Miluji matné rtěnky! V tomto případě se neobejdete bez kvalitní konturky. A pokud chcete, aby vám rtěnka na rtech vydržela i pár hodin, kromě toho, abyste se vyvarovaly (dámy) popíjení kávy a pojídání sandwichů (mých sandwichů), doporučuji si po prvním přetřením rty opět přepudrovat a rtěnku opětovně nanést.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©