úterý

NOVINKY: Kouzlo diářů


Dnes mám pro Vás tip netip. :) Už jako malá holčička jsem propadla kouzlu bločků a diářů. Vždy jsem jich měla nespočet, všechny z části popsané, nedopsané. A jakmile jsem uviděla v papírnictví další, který jsem ještě neměla, musela jsem si ho koupit. A tak když jsem byla v Moleskine v Bělehradské ulici a všimla jsem si výprodejů diářů letošního roku, neodolala jsem. Nekupte to, když jeden stojí jen padesát korun.


K čemu tolik diářů? :D Nemohla jsem se rozhodnout. A tak mám jeden do školy, jeden do práce, jeden na nápady na blog, další jako bonzblog :D a pátý? Nemám tušení.

P.S.: Pokud nebydlíte v Praze, akce probíhá i na eshopu.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©