sobota

Opalování s lush


Krásný den, dnes bych vám chtěla ukázat sluneční péči od Lush, kterou jsem si absolutně zamilovala. Tedy zamilovala jsem se nejvíc do pleťového opalovacího krému, který má tu nejúžasnější vůni na světě. Voňavější opalovací krém jsem ještě neměla.
Ale pleťový krém si mě nezískal pouze svou vůní. Hydratuje, aniž by ucpával póry a hlavně, aniž by mi na tváři vytvářel červené fleky. Naopak podráždění pokožky zklidní a suchá místa zjemní. Je to můj oblíbenec letošního léta. Škoda jen, že je tak drahý. CENA 1395 korun


První produkt, který vidíte vlevo vypadá jako mýdlo. A ono to je takové opalovací mýdlo. Skládá se ze tří dílků, kdy jeden má být použit k jednomu umytí. Krásně sladce voní po bambuckém másle. Pokožka je po sprše krásně jemňounká.
 Má ochranný faktor třicet, stejně tak jako zbylé dva produkty. Jeho cena je dle mého názoru opravdu vysoká na to, že jej máte dle návodu použít jen třikrát. Po jedné aplikaci byste se měli namazat zase za třicet minut pobytu na sluníčku. Takže tohle je opravdu super drahý opalovací přípravek. Přitom jsem si ho tak zamilovala. Třeba jej na příští rok zlevní a nebo jej dostanu pod stromeček od Ježíška. CENA 395 korun

Poslední krém, který voní jako sezamová pasta, tedy tahini, je už klasický opalovací krém, který mě bez problémů uchránil před spálením. :) Obsahuje kakaové máslo, extrakt z aloe, sezamový olej a a výtažek z listu ořechu. Pokožka je po aplikaci jemná a voní po ořeších. Ani nevím, co bych více o opalovacím krému mohla napsat. CENA 365 korun
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©