středa

12 tipů na veganské snídaně

 
Co si dát k snídani? Pokud jste spíše na slané a sladké vás nechává chladnými, doporučuji si doma udělat vlastní pomazánku. Není na tom nic těžkého.

HOUBOVÁ POMAZÁNKA
Budete potřebovat jedno bílé tofu, dvě hrsti sušených hub, dvě lžíce sojanézy, šťávu z citrónu, sůl, pepř a kmín (případně přidejte navíc 1/4 veganline sýru)
Zpěňte cibulku, přidejte předem namočené houby a okmínujte a dle chuti osolte. Nakonec přidejte rozdrobené tofu, dvě lžíce sojanézy a citrónovou šťávu.

KAVIÁROVÁ POMAZÁNKA
Dejte péct do trouby (na 45 minut asi na 200 stupňů) celý lilek, dva stroužky česneku a jednu cibuli. Jakmile lilek zchladne, rozkrojte ho a lžíci vydlabejte dužinu. Vše dejte do mixéru, dle chuti dosolte.
Také je tato pomazánka skvělá, pokud přidáte upečenou na kostičky nakrájenou papriku. :)

"RYBÍ" POMAZÁNKA
Budete potřebovat jedno bílé tofu, cibuli, dva pláty řasy, sůl, pepř
Na olivovém oleji zpěňte cibulku, přidejte nadrobno nakrájenou řasu, poté rozdrobené tofu. Dle chuti dosolte, případně zakápněte citronovou šťávou. Dobrou chuť.


Houbová pomazánka na tomto fitness chlebu s fíkem a banánem :)


"vajíčka" s porkem a olivami. Nejprve na olivovém oleji zpěňte pórek. Přidejte nadrobno nakrájené tofu a nakonec černé olivy. Chybí-li vám chuť vajíček, kupte si tuto černou sůl.


Udělejte si domácí pudink. Ještě večer před spaním rozmixujte jeden banán se sojovým mlékem a přidejte dvě lžíce chia semínek. Dejte do lednice. :)

 
Máte-li chuť na sladké snídaně, ale nestíháte si ji doma připravit a jste tak nuceni jíst první jídlo ve škole nebo v práci, doporučuji vám tyto pudinky od alpro. Nejraději mám jemnou čokoládu. Ta je top :).
Pokud nestíháte a nechcete si brát s sebou do práce lžičku a máte blízko Lidl, tak višňové kapsy jsou veganské :).


A nebo si dopřejte k snídani ovoce :).


Dva banány s namletým mákem.
Tohle je má nejoblíbenější sladká snídaně. Máte ji rychle připravenou, navíc vám dodá spoustu energie a na rozdíl od pečiva se nebudete cítit těžcí.


Upečte si vlastní buchtu :). Tady máte recept na tento piškot s tvarohem, kiwi a jahodami. Samozřejmě ve vegan verzi.

 
Připravte si domácí mléko. Z máku, mandlí, ovesných vloček, rýže... Tady naleznete postup, který můžete provést se všemi zmíněnými potravinami.


Jednoduché, zelené a přitom tak chutné... Přesně takové je tohle zelené smoothie. :)


Posledním tipem je klasika nad klasiky. Buďto si ukuchtěte ovesnou kaši (jemné ovesné vločky zalijte rostlinným mlékem) a nebo si upečte domácí musli. Podávejte buďto se sojovým jogurtem, Já si oblíbila tento. nebo jej zalijte vaším oblíbeným rostlinným mlékem.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©