pondělí

CHALLENGE: 31 dní na veganské stravě



Říjen je celosvětovým měsícem veganství. Měsíc, ve kterém se lidi po celém světě stravují vegansky. Lidi se hecují a sázejí se, zdali zvládnou celých 31 dní bez masa, mléka, sýrů a vajec. Je to příležitost vyzkoušet si, zda se opravdu vegani mohou stravovat chutně, zda opravdu nejí jen slámu a zrní. :D

Minulý týden mi psala má kamarádka, že do této výzvy půjde společně se svým přítelem. Měla na mě pár otázek, aby se ve veganské stravě zorientovala. A tak mě napadlo, že bych na ně odpověděla skrze články, a tak vám ostatním, kteří se do této výzvy také zapojíte, měsíc na veganské stravě ulehčila.
Poradím vám, jaké pečivo si kupovat, jaká rostlinná mléka jsou nejlepší a taky vám poradím, co si dát k snídani, k obědu a k večeři :).

Vyzkoušejte i vy měsíc na veganské stravě.

Proč se této výzvy zúčastnit?
Pokud nejste milovníky zvířat a nechcete to zkusit právě kvůli etice, mám tady pro vás skvělou zprávu. Většině lidem se po přechodu na veganství zlepší pleť, ustoupí akné, zhubnou a cítí se fyzicky a psychicky lépe :).

Věděli jste, že řada sportovců se stravuji právě vegansky? 
Například Mike Tyson, olympijský vítěz Alexej Vojvoda, vítězka na Urampě v roce 2006 Hannah Teter.
Ze zpěváků například Moby, Alanis Morissette, Bryan Adams. Z herců byste mohli znát Joaquin Phoenixe, který je veganem od svých tří let. Další, kdo se stravuje vegansky je Natalie Portman, Woody Harrelson, Michelle Pfeiffer, Brad Pitt a řada dalších :).
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©