úterý

Co jí mlsný vegan?


 Když mě honí mlsná. Tak jsem původně chtěla nazvat článek :). 
Když mě honí mlsná, nejlepší variantou zdravého mlsání a zahnání chutě na slané jsou raw krekry z LifeFoodu. Nejraději mám olivový chléb, který zbožňuji. K tomu si ještě udělám guacamole a hrochtám blahem :D. Takový večer u filmu nemá chybu.


 Na brambůrky mě moc neužije. Ale jednou v Marks&Spencer neodolali a rozhodli se nakoupit si brambůrky, které jsme doposud neochutnali. :) Oboje byly dobré. Nebyly tak mastné jako ty klasické. Ale podruhé už je mít nemusím :D.


Zato nejlepší mlsání sladkého je s raw čokoládami z Life foodu. Nejraději mám ty s ovocem. Jsou jednoduše top! Navíc tyhle čokolády jsou milionkrát zdravější nežli ty klasické. Což dokazuje i jejich cena :D.


Tyto jogurty od Sojade nejsou nejlevnější. A tak si je koupím jednou za čas, když už je na ně alespoň 15% sleva. Švestkové mám moc ráda. To si potom jogurt smíchám s domácím musli :). Nemá to chybu. Ale když jsme u toho. Mám-li super sladké ovocné domácí musli s brusinkami nebo fíky a s agáve sirupem, vystačím si s klasickým bílým sojovým jogurtem a připadám si jako šťastný vegan :D.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©