úterý

Boj s problematickou pletí



Jak bojuji s problematickou pletí? Nemohu si vynachválit olivové mýdlo s heřmánkem, které jsem dostala od kamarádky. Stojí pouhých třicet korun, takže za málo peněz získáte hodně muziky. 
Heřmánek pleť zklidňuje, zároveň má tendenci vysušovat příliš mastnou pokožku a stahovat póry. Takže na mastnou pleť je ideální :).
Používám jej ráno a večer. Během prvního týdne se pleť zhoršila, ale od té doby je jen hezčí a hezčí.
Tohle přírodní olivové mýdlo od Knossos, které pochází z Řecka, si opravdu nemohu vynachválit. Obsahuje 75% olivového oleje. Není určeno pouze na čištění pleti, můžete jej použít i na mytí vlasů - ideální pro mastné vlasy s lupy. Jednoduše... tohle je super mýdlo :).

HODNOCENÍ 5 z 5


Další produkt, který jsem si oblíbila, je Spot the difference od Laidbare.
Konzistenci má opravdu jemňounkou, takže než za krém bych tento produkt označila za lehký fluid.
Mám citlivější pleť s tendencí červenání. Tento fluid tvář zklidní.
Co oceňuji je to, že vyhlazuje a tvář zmatní. Dala bych krému pět bodů, protože mi opravdu pomohl, ale přece jen se mi zdá cena za 30 ml vyšší.
Koupíte je za 237 korun. Já jej mám z beautyville.cz. Je to stránka, která se zaměřuje na přírodní, netestovanou a veganskou kosmetiku. Složení se dočtete tady.

HODNOCENÍ 4 z 5



V neposlední řadě doporučuji omezit konzumaci nezdravých potravin - polotovarů, smaženého a cukru. Taky jsem zjistila, že jakmile se cpu od rána do večera pečivem, mám pleť plnou pupínků. :) Takže omezte i to a jezte co nejvíce raw ovoce a zeleniny. Uvidíte, že brzy poznáte rozdíl. :)

Máte s těmito produkty zkušenost?
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©