čtvrtek

Jak uniknout z reality


Ahoj, andílci, dnes mám tady pro vás článek s tipem, jak být více v pohodě. Aneb jak být šťastnější, jak se zbavit stresu a chmur. Někdy mám povinností až nad hlavu a mám pocit, že se na mě všechno sype ze všech stran, diář mám plný k prasknutí a volných chvil je pomálu. 

Jenže občas, v poslední době snad častěji než kdy předtím, zjišťuji, že miluji náhlý únik. V moment, kdy nemohu spát se ve tři ráno obléknu, vydám se přes půlku Prahy vstříc přátelům,  abych si v cíli cesty popovídala o radostech a strastech běžného života... a to hlavní, abych si při procházce provětrala hlavu a srovnala si myšlenky.

Ani netušíte, jak si dokážu užít procházku noční Prahou. Je tak osvobozující pocit, lepší než meditace. Je ticho, na ulicích nepotkáváte davy tlačících se turistů. Najednou jste tu sami. Nikdo nespěchá, nikdo na vás netlačí. Jen vy a noční vánek.
SHARE THIS POST

3 komentáře:

  1. Anonymní29/1/15 12:44

    to vážne? :) " článok " s 10timi vetami, kde jediný typ je kašľať na spánok a ísť sa prejsť? panebože. kde sú tie časy spred 3 rokoch, keď si písala zmysluplnejšie ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní7/4/15 14:32

      Ty ale davas tej slovencine kamo.

      Vymazat
  2. Poledni dobou ma ty same pocity. Hlavne ve skole je toho spousta. Zrovna nemuzu usnout kdyz si to ctu.... Ach ta dnesni doba..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©