úterý

LUSH narozeninová krabička


Krásné ráno, dnes mám tady pro vás recenzi další veganské kosmetiky. Tentokrát LUSHích produktů, které jsem dostala k narozeninám. Pokud toužíte po dárkové krabičce z Lushe a výhodnějších cenách, doporučuji zastavit se v Palladiu na kukandu. Po Vánocích zbylo spoustu zboží, které je samozřejmě zlevněné... :)
 
Tohle mýdýlko tak krásně voní... Ale to většina produktů této značky. Nevysouší a je jednoduše boží. Miluji ruční výrobu.



HODNOCENÍ: lepší průměr
CENA SPRCHÁČE: 215 korun za 100 ml
1. Nepění 2. Pokožku nevysušuje. 3. Příjemně voní. Tečka :D.
Ba ne... Já se vám o něm i moc ráda rozepíšu. Ale přesně tyto tři body jsou důvodem, proč jsem si tento sprcháč oblíbila. No možná tedy spíš kvůli bodu dva a tři, jednička je nepodstatná :D.
Pokud vás trápí v zimě sušší pokožka, určitě si tento sprchový gel zamilujete už při prvním použití. Díky olivovému oleji je pokožka bez šupinek.
Co mě mrzí je, že ona příjemná vůně nevydrží dlouho na pokožce. Takže zase záhy smrdíte :D.


HODNOCENÍ: plný počet
CENA KRÉMU: 545 korun za 230 ml

Tak tohle je můj nejoblíbenější krém od Lush. A snad i můj nejmilejší produkt této značky. Pamatuji si, když mi ho maminka před dvěma lety zkritizovala, že smrdí, jak koňská mast. Ale i přes její kritiku mě to od používání tohoto krému neodradilo. Hydratuje. Pokožku nechává voňavou. Nezanechává mastný film :). 

Jsem Lush-oholik :D. Tákže budu nesmírně ráda, pokud mi prozradíte svůj oblíbený produkt, abych jej mohla očichat a vyzkoušet. :)
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©