neděle

INSTAntní týden



Přeji vám krásný konec týdne a začátek toho nového. Příští týden mě čeká stěhování. Ani nevíte, jak se těším, až to budu mít za sebou. Sice mi potom bude ještě nějakou dobu trvat než se zabydlím a byt si zútulním, ale budu konečně sama ve "svém", bez spolubydlících :). Splní se mi můj dívčí sen. Vždy jsem totiž snila, že jednou budu při studiu žít sama samotinká, bez rodiny, sourozenců, přátel nebo partnera. Snila jsem o bytě, které bude mým královstvím. Slibuji, že jakmile bude příležitost, byt vám nafotím.



Další důkaz, že vegani jsou neskutečná prasátka.. Nebo, že taky jen to, že já jsem čuně... Aneb naše veganské hodování v domácím stylu... Domací burgery od té nejhodnější Karolínky.
Kdybyste měli chuť na burgery, guláš a nebo jablečný koláč, podívejte sem - na můj druhý blog Vegan on the plate.


Nakonec Japonec :D. Nu dobrá... Tak Japonec ne. Ale snad vám budu stačit já :D.



Přece jen tady mám ještě jednu fotku... A to králíčka mé sestry, kterého jsem měla tento víkend krmit. Ani netušíte jakou mám radost, že přežil, i když jsem na něj jeden den zapomněla. :D Go vegan :D. :)
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©