čtvrtek

Veganské oční linky od Alverde



 Kočičí oči. Kdo by si je nepřál? Dnes bych vám ráda ukázala, jak si běžně líčím své oči, a zároveň vám tak ukázala a zrecenzovala mé oblíbené oční linky od Alverde.
Jak asi většina ví, Alverde je kosmetika, která netestuje na zvířatech, koupíte ji v drogerii DM a většina kosmetiky, kterou nabízí je veganská. Stejně tak jsou veganské i tyto tekuté oční linky.


APLIKACE, DÉLKA VÝDRŽE, SYTOST

Vyzkoušela jsem už nespočet linek, od tužek, fixů, gelových linek v kalíšku, které se nanášely štětečkem. Ze všeho nejvíc jsem si z celé této široké nabídky oblíbila linky štětečkové. Nebo jak bych je nazvala. Jednoduše nemusíte štěteček prát jako je tomu, když máte kalíšek a štětec vedle u gelovek. Nevyschnou během dvou týdnů jako linky v tužce. A to hlavní, nanáší se snadno a bez námahy.

Poté, co je nanesete, chvilku nemrkejte a "nepčíkejte"... Ono to slovo asi neexistuje. Takže jednoduše nekýchejte, aby se vám linky neobtiskly a neměly jste je poté po celém obličeji. Ale jakmile zaschnou, vydrží na svém místě celý den. 
Bohužel nejsou voděodolné. Takže vám v bazénu, sauně, ani při dojemném filmu v kině nevydrží. Zato je snadno odlíčíte bez větší námahy. Což bývá u voděodolných linek problém.
Co mě ale těší je, že i po zaschnutí jsou linky syté a neztrácí na pigmentaci.


Jak nanáším linky? 
Někdo si maluje pouze tenkou linku, tedy jen jednu čáru jedním tahem. Já mám nejradši linky trojúhelníkové, které začínají od poloviny oka. Oko tak opticky zvětší a nevypadáte na první pohled uplakaně. Čehož jsem vždy docílila, když jsem měla silnou linky od jednoho koutku oka ke druhému.
hodnocení: 4 body z 5 možných
Pokud toužíte po další recenzi kosmetiky od Alverde, podívejte se SEM.

SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©