pátek

Staré kozoroží mládě


Před dvěma dny jsem oslavila své dvaadvacáté narozeniny. :) Zase o rok starší... Měla bych být moudřejší, ale spíš mám pocit zmatenosti :D. Přemýšlím vždy okolo narozenin o tom, čeho jsem dosáhla a co chci od života. A tak na mě mnohdy padá splín a nostalgie ze vzpomínek na uplynulý rok.

Zajímalo by mě zda věříte na horoskopy, astrologii nebo výklad karet. Zda se podle toho řídíte, zda soudíte lidi podle toho, co jste se o nich dočetli ještě předtím, než jste je poznali blíže.
 Nedávno se mi něco takového stalo. Dotyčná astroložka si o mně udělala obrázek dle horoskopu. Rázem ze mě byla manipulativní bytost, na kterou je třeba si dávat pozor, která co nevidět propadne černé magii. Dokonce přede mnou varovala i našeho společného kamaráda.
Někdy se lidi více soustředí na to, co se kde dočtou nebo co jim, řekne druhý, aniž by druhé poznali blíže a udělali si tak o člověku vlastní názor. Někdy si říkám, co za zvláštní stvoření si přitahuji do svého života a čemu mě mají tito lidé naučit.


SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©