středa

Splnění dětského snu



Vydržet téměř dva týdny bez internetu? Neuvěřitelné. Konečně mám dnes internet a tak není divu, že mám chuť skákat tři metry vysoko. Aneb nebudu vám tu raději popisovat příhodu, jak mi pán z upc zkomplikoval připojení, které jsem už měla mít minulé pondělí.  Nechtějte vědět, kolik jsem už zaplatila za data O2 jen proto, že si píšu s lidmi na messengeru. Aneb příští měsíc si asi jen tak nějaké nové oblečení nebo kosmetiku nekoupím :D.   
Blog mi těch pár dní neskutečně chyběl. Už jsem měla chuť dnes uveřejnit recenzi nebo článek na povídací téma a ještě mám pro vás jedno motivační video, ale zase jsem si říkala, že bych tu mohla napsat, že jsem happy jak dva grepy. Protože i tohle s vámi chci sdílet.

Minulý víkend jsem se přestěhovala. Splnil se mi tak můj dětský sen. Vždy jsem toužila žít v Praze sama samotinká, mít byt jen pro sebe. :) Povím vám, že je to neskutečně super, když můžete jít do koupelny, kdy se vám zlíbí, mít lednici, ve které nesmrdí klobásy, kuchyň, ve které si děláte nepořádek tak maximálně vy sami, takže o to více se věnujete úklidu... a milion dalších výhod. :)
Jsem jednoduše moc ráda. Navíc mám okno přes celou stěnu. Miluji světlo, sluníčko, světlo :D... Opravdu jsem šťastná... bla bla bla... Končím, ať se tu nerozplynu.


Fotky jsou ze druhého dne stěhování, kdy jsem vybalovala a prala o sto šest. Jinak tu mívám i uklizeno :D. Ani mi nic jiného nezbývá, protože se mi sem v jednom kuse někdo cpe :D. 
SHARE THIS POST

1 komentář:

  1. Anonymní11/2/15 12:27

    Toto je aj moj sen. Mat sama byt. Avsak... aku mas pracu, ze si to mozes dovolit? Nepytam sa z nejakeho zleho umyslu, skor by som sa chcela inspirovat? Alebo.. je byvanie v prahe lacnejsie? Lebo v bratislave je celkom problem si z bezneho platu zaplatit vobec samostatnu jednopostelovu izbu v byte s inymi ludmi.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©