pátek

SRDCE NA DLANI, NEJEN NA VALENTÝNA


Otázky ohledně slavení Valentýna zahltily snad všechny sociální sítě. Po přečtení různých reakcí jsem si říkala jaká je škoda, že se víc jak polovina hlásí k tomu, že tyto "americké" svátky neslaví. Přitom historie Valentýnu je z našeho kontinentu. Navíc... Já jsem ten typ člověka, který má rád jakoukoli příležitost, kdy si může na druhého vzpomenout a potěšit ho. Ale... Zase nemám ráda stereotypy. Pamatujte, že na vztahu je třeba pracovat, rozvíjet ho, proměňovat a hlavně se nenudit

Udržet vztah je mnohdy náročnější nežli si najít partnera. :D Což souvisí s tím, že větší radost než večeře a kytice na Valentýna by mě potěšilo překvapení den předem a taková ta klasika s romantickou večeří na svátek. Nevím proč, ale ač by mě moc dárek na Valentýna potěšil (:D bývalý přítel se držel zásady překvapovat tím, že si na nic nikdy nevzpomněl), nebyl by tam onen moment překvapení, který tomu dodá něco navíc. Na druhou stranu zapomenout na Valentýn, První máj, výročí nebo mé narozeniny (to vše už jsem zažila) neskutečně zklamává a mrzí. Jsem to ale náročné stvoření. Druhý mě musí překvapovat v jednom kuse. Ale zase kdybych dostávala dárky denně už by to zase byla rutina. :D
Jinak bych oslavovala lásku v jednom kuse :D. A nebojte, teď se vás nebudu pateticky ptát jako na sociálních sítích, zda tento svátek slavíte. Ale spíš by mě zajímalo, co na tento den s drahou polovičkou plánujete? Já si zajdu do asi do kina na nějakou romantiku a poté si dopřeju LUSHí koupel. :D


Miluju lush balistiky. Nádherně voní při rozbalení, dokáže během pár minut provonět místnost a po koupeli je pokožka nádherně voňavá. Takže pokud ještě nemáte na zítra dárek pro drahou polovičku, hurá do Lush pro tohle obří srdce. :)

SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©