středa

VIDEO: Smrt rostlinám



Krásný den, andílci. Dnes vám ukážu a dokážu, že výroba rostlinného mléka je velmi jednoduchá. Mléko mi vydrží v lednici asi tři dny. Ale většinou jej stejně během dvaceti čtyř hodin vypiju. :D 
Pokud přemýšlíte, co s odpadem, tedy co s pevnou částí, která vám zbude... Byla by škoda ji vyhodit. Doporučuji ji použít do těsta na ořechový koláč. :)

Vegankou jsem se chtěla stát ze soucitu, kvůli lásce k druhým - k lidem i zvířatům, ale má původní představa byla, že vegan je synonymem doslova zdechlého člověka :D. Jakmile jsem si začala číst knihy, články, sledovat dokumenty, zjistila jsem, že rostlinná strava je člověku jedině přínosná a nemusím se bát změny. Zjistila jsem, že nám živočišná strava jen ubližuje. Také jsem zjistila, že mléko se v našem těle chová kyselinotvorně, a tak zapřičiňuje odvápnění kostí. Byl to pro mě šok. Ale najednou si začala uvědomovat souvislosti. Naši západní civilizaci trápí tolik nemocí - rakovina, infarkt, vysoký cholesterol, osteoporóza. Všechny tyto nemoci jsou spojené s živočišnou stravou.
 "Jak je ale možné, že nás trápí osteoporóza, když všichni konzumuje v tak vysoké míře mléko a sýry?" položila jsem si tehdy otázku.  Zásady jsou tělu prospěšné - jedná se o syrové ovoce a zeleninu.  Naopak živočišné složky, mouka a cukr se v těle chovají, řekněme, jako jed. Proto ona obrana, tělo se snaží látky zneutralizovat, a tak dochází k úbytku vápníku a následnému vzniku osteoporózy.
Proto mám tady dnes pro vás recept, jak si doma připravit takové zásadité mléko, jak předejít vzniku osteoporózy. :)

P.S.: Omlouvám se - trochu se mi nepovedl zvuk, a tak je nahrávka poněkud přeřvaná nepříjemná. Tak snad vám to nepoškodí sluch. :)

SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©