úterý

Romantika s tím nejlepším dortem


Bylo, nebylo... Za Vltavou, kousek od Palackého náměstí, co by člověk kamenem, dohodil, bylo království dobrot, které myslelo na spokojenost všech lidí a zvířat na této planetě. To místo se jmenovalo VEG TEG
Když jsem poprvé objevila tento maličký podnik, nemohla jsem uvěřit, že jsem o něm netušila. Po první návštěvě jsem zjistila, že to bude srdcovka. Podnik, ve kterém pečou eticky a kupodivu jejich ceny nejsou přemrštěné jako je tomu v Praze zvykem. 


Tento veganský podnik je opravdu prťavý, takže si tam na stoličce poklábosíte ve třech i s některou z majitelek VEG TEGu... Obě dvě jsou neskutečně milé, takže vám mini prostor ani nebude vadit a věřím, že se vám odtamtud ani nebude chtít. A pokud byste náhodou potřebovali na záchod, máte smůlu, budete to muset vydržet domů.
Proto se vydejte do VEG TEGu se záměrem vzít si dobroty s sebou.

Pokud máte chuť strávit príma dopoledne, odpoledne nebo podvečer ve dvou, je to nejlepší volba. Pro rande jako stvořené. Kousíček odsud objevíte náplavku. Zatímco se budete nenasytně nacpávat těmi nejlepšími veganskými dorty a budete je zapíjet veganským latte, můžete si užívat pohled na labutě, které se nechávají poklidně unášet vodou. A nebo se můžete od VEG TEGu vydat vzhůru, opačným směrem, třeba do botanické zahrady. Takový piknik na lavičce mezi květinami má taky své kouzlo. Tak či onak, vždy to bude romantika. Majitelky věděly, které místo zvolit.
Kudy do botanické zahrady?


A pokud nemá člověk chuť zrovna na sladké, objeví tu i slané quiche... (Na fotce je ještě velikonoční nádivka, která byla ještě lepší nežli ta od maminky.)
Jak už jsem zmínila, ceny tu nejsou tak přehnané, jako to bývá v Praze zvykem. Nadýchaný krtkův dort s kokosovou šlehačkou stojí 50 korun, proslulý termix koláč 40 korun. Taky si můžete objednat dort nebo koláč na narozeninovou oslavu, kdy se cena pohybuje okolo 400 korun.

Příště vám představím další své oblíbené veganské podniky a jídlo, které v nich musíte ochutnat. :)



Mimochodem... Právě jsem narazila na facebooku, že od 6. června bude ve VEG TEGu nová vernisáž, tentokrát Vladimíra Vacovského. Už se těším na to až prostředí dostane díky jeho úchvatným kolážím nový nádech. :)
A teď už se zase odmlčím a vy si zajděte na nějaký veganský dort. Nebudete litovat. :)

Kudy? Trojická 8, mapka
Kdy? ve všední dny od osmé do šesté a v sobotu od deváté do pěti
v neděli mají zavřeno
více info? www.vegteg.cz

SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©