sobota

VIDEO a RECENZE: Péče o vlnité vlasy (vegan)



Dnes mám tady pro vás krátké video, abyste viděli, jak se starám o své vlnité vlasy. Nepoužívám kvanta produktů, vystačím si opravdu s málem. Snad se vám bude video líbit.


Sprchový gel The olive branch
Jeho mandarinková vůně je pro tyhle prosluněné dny jako stvořená. Před použitím protřepu a nanáším od hlavy až po paty :). Vůně se ve vlasech nedrží, ale to nevadí. Vůni dožene kondicionér.
CENA: 215 korun


Kondicionér Veganese
Tak příhodný název, že jsem nemohla odolat. Má svěží citrusovou vůni, která vás nepraští do nosu, naopak je jemná. Vlasy se po použití lehce rozčesávají. Takže splňuje účel. :) Ani nevím, co bych více ke kondicionéru napsala. :) Jednoduše je to supr kondicionér ke každodennímu použití. :)
CENA: 425 korun


Šampuk Godiva 
Godivu už jsem měla dvakrát, a tak jsem opět sáhla po šampuku, který mi vyhovuje. Pokud netušíte, o co se jedná, Lush vyrábí tuhé šampóny, kterými jednoduše přejedete mokré vlasy od kořínků ke konečkům a spláchnete vodou. Výhodou je, že už poté nemusím používat kondicionér.
Jeho vůně je přímo nadpozemská, takže není divu, že jsem si ho už při prvním přičichnutí zamilovala.  Navíc vůně vydrží na vlasech i další dva dny :).
Pokud máte suché vlasy, budete s Godivou spokojeni. Vlasy jsou poté jemné a tak nějak zkrotí mou suchou hřívu, která si dělá vždy co se jí zlíbí.
Pokud cestujete, je vhodnou volbou. Nemůže se stát, že by se vám vylil. P.S.: V Lush si můžete koupit i plechovku, ve které můžete šampuk převážet nebo jednoduše skladovat :).
CENA: 275 korun


Meruňkový olej do vlasů
Po umytí používám do vlasů oleje. Už nějakou dobu používám tento za studena lisovaný meruňkový od Manufaktury. Jednoduše naliju do dlaně, promnu ruce a poté už jen vmačkám do polosuchých vlasů.
P.S. Mimo vlasy jej používám i na hydrataci celého těla :).
CENA: 259 korun
SHARE THIS POST

1 komentář:

  1. Šampuk bych chtěla také zkusit. Četla jsem na něj už hodně skvělých recenzí.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©