neděle

Jak jsem bojovala s akné


Zejména loňský rok jsem se potýkala s návratem nepěkného akné, jako kdybych zažívala pubertu. Hodně jsem se tím trápila. A tak jsem používala vrstvy korektoru a makeupu, abych nedokonalosti skryla před okolím. Jenže díky tomu se pleť jen a jen zhoršovala. Potom je to takový začarovaný kruh, kdy používáte něco k zakrytí, co vyvolává vady pleti, které musíte zakrývat. 

V minulosti jsem používala lokální gel od Clinique. Ovšem jeho velkou nevýhodou bylo to, že po ztuhnutí nešel sloupnout jako maska, takže jste jej museli z tváře seškrabávat nehty. A když se vám to dostatečně nepovedlo, po nanesení makeupu jste měli z tváře mapu. Takže ač mi pomáhal s hojením, následná aplikace makeupů byla k uzoufání. 


Takže poté začalo pátrání po něčem, co bude pomáhat stejně, ne-li líp a nebudu si muset po aplikaci dřít pleť pomalu drátěnkou, abych se toho zbavila. A tak jsem sáhla po GREASE LIGHTNING od Lush
 Hlavními složkami jsou tea tree a rozmarýn, po kterých opravdu silně voní. Gel je lepkavý, netuhne jako Clinique gel, takže se nesloupává. Do pleti se vsákne. Výsledky pro mě nejsou dostačující. Jednoduše Clinique gelu se zdaleka nevyrovnal. Za 45 ml zaplatíte 255 korun.

 Bioderma Global má vůni po žlutém melounu, která by mohla být na můj vkus jemnější. Používám ho na noc. Není nijak zvlášť lepkavý a po nanesení pleť zmatní. Je vhodný spíše jako ochrana před akné, tedy jako krém pro mastnou pleť, než lokání péče, kdy v nouzi nanesete krém na vznikající pupínek, který by během pár hodin zmizel. 30 ml balení koupíte cca za 320 korun.

Pocitově velmi podobný produktu od Biodermy je Effeclar duo plus od La Roche-Posay. Pleť zmatní, lepí o trochu víc než Bioderma. Vůně je taková... řekněme lékárenská, ale velmi jemná, mnohem jemnější nežli u Biodermy. Obsah balení je 40 ml za 350 korun

Můj nejoblíbenější produkt v boji proti akné je Effeclar K plus, který je nejúčinnější z těchto čtyř produktů. Vůni má moc příjemnou a intenzivnější nežli předešlý produkt. Pleť je po nanesení matná a jemnější. Zdá se, že redukuje i černé tečky. Je skvělý i pod makeup, nestává se, že by se vytvořily mapky od přesušení pleti ....A to nejdůležitější, hravě si poradí s akné jako mávnutím kouzelnou hůlkou. Za 30 ml zaplatíte 399 korun.
V současnosti tak kombinuji Effeclar duo plus s touto novější verzí K plus, díky čemuž mám zase pleť v pěkném stavu jako už dávno ne.


Plus mám pro vás ještě tip, co se odličování týče... A to pěnu od Biodermy z řady Hydrabio. Používám ji mnohem raději než mycelární vody, dvoufázové odličovače nebo oleje. Díky ní ušetřím okolo pěti odličovacích tampónků, které bych použila k odlíčení a ještě dočištění tváře. 
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©