úterý

MAC podzimní kolekce s Rihannou


Dnes mám tady malou ochutnávku nové MAC kolekce. Včera jsem měla možnost podívat se s dalšími blogerkami na Pre-Prewiev Night, kde nám byla představena Rihannina podzimní kolekce. Přestože je Rihanna snědá, mohlo by se zdát, že je kolekce určena jen pro mulatky. Ale při zkoušení se ukázalo, že jsou barvičky pěkné i na bělejší až mrtvolné pleti, kterou mám já. :)
Kolekce je v prodeji od dnešního dne, takže můžete naběhnout do MACu, abyste utratily pracně naspořené penízky. 


Stíny jsou v podzimních tónech. Obsahují třpytky, takže budou vhodnější na večerní nošení.

Tři ze čtyř rtěnek jsou matné (zleva) a oranžová je už zase s třpytkami. :) Pokud byste se chtěly podívat, jak vypadají nanesené alespoň na mé ruce, podívejte na můj instagram.



Jak se Vám tato kolekce líbí?
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Styleof Barbora1/10/13 10:56

    Já si nemůžu pomoct, ale to balení se mi prostě nelíbí. Působí na mě celkem lacině a ke stylu, který Rihanna má, mi to vůbec nesedí. Ale třeba je to jenom můj dojem. Ve skutečnosti jsem to neviděla, takže klidně to může být fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Natálka - Little Gem blog1/10/13 11:06

    líbí, nejvíc asi dou tvářenka+bronzer... jenže jsem se teď zařekla, že nebudu moc utrácet za kosmetiku, dokud nedoženu finanční deficit :( tak snad nebude hned pryč

    OdpovědětVymazat
  3. Diana Hauptova1/10/13 13:44

    rtěnky vypadají zajímavě! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Barbora Ondrackova1/10/13 15:10

    Tam to muselo být super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi moc, rtěnky a stíny asi nejvíc..

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. Spousta fashion blogerek nalepených na sebe. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě obaly příliš nenadchly. MAC už měl hezčí kolekce.

    OdpovědětVymazat
  8. Gabrielle RoseBonniee5/10/13 23:00

    Parádne fotografie, aj kolekcia ! :O ♥

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~

    OdpovědětVymazat
  9. GabrielaAneta Krejcarová7/10/13 22:01

    Ta kolekce je super:) a asi to je těma fotkama, ale ty rtěnky mi příjdou jak ty čokoládové bonbónky z prvních fotek:D:) mňam:D

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujali mě obaly :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Karolína B.13/10/13 11:20

    ta růžová na mě působí trochu lacině, nicméně mám Rihannu opravdu ráda a například z tvářenek či rtěnek jsem unešená! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©