čtvrtek

DOPORUČUJI: "Moji milášci"



Dnes bych Vám chtěla ukázat produkty, které mám moc ráda a které mám už poněkolikáté.

Mojí nejoblíbenější řasenkou tohoto roku je tahle stříbrná tlusťoška od Clinique. Mám ji již podruhé a myslím, že si ji pořídím i napotřetí. Nerada se líčím několik minut. Ale pokud chci s běžnými řasenkami dosáhnout objemných a prodloužených řas ve stylu mrkací panenky, musím nanášet miliony vrstev a líčení se tak rázem prodlužuje... S touhle řasenkou dosáhnu vždy skvělého výsledku během chviličky. Už jsem Vám ji tady před pár měsíci recenzovala, takže Vás odkážu přímo na recenzi, ať to zbytečně neokecávám. Pořádnou fotodokumentaci i obsáhlejší recenzí naleznete TADY.


Bi-Oil jsem používala v dobu, kdy jsem byla po motonehodě, tehdy jsem ho dostala od známé, která jej měla z Anglie. Vy, které mě sledujete delší dobu, si možná vzpomenete, že jsem měla před dvěma lety havárii na dálnici a povedlo se mi spálit si do masa zadek i část zad. A abych měla co nejmenší jizvy, používala jsem tehdy právě tenhle zázrak. Málem jsem na něj zapomněla. Právě nedávno mi ho připomenula kamarádka, která před nedávnem porodila. Hodně ji trápily strie a přímo o tomto produktu básnila. Až teprve když jsem ho uviděla, vzpomněla jsem si, že to je tenhle zázrak. Tehdy jsem si myslela, že je pouze na jizvy. Takže doufám, že mi také pomůže od strií, které mám na prsou. Foto před a po tedy dokládat nebudu. :)
Jo a ještě abych nezapomněla...krásné voní a v lékárně mě vyšel na nehorázné tři stovky.




Ryor dvoufázový odličovač používám už více jak tři roky a mohu říct, že jsem zatím ještě neobjevila žádný lepší odličovač očí. A to jsem jich vyzkoušela habaděj. Sice se na obalu dočtete, že je na celou pleť, ale je to opravdu hodně, ale opravdu hodně mastný odličovač, takže se snad ani mimo oblast očí nehodí. Voděodolnou řasenku odlíčí vážně lehce. Takže pokud jste tento produkt od Ryoru doposud nevyzkoušely, je na čase to napravit. :) Stojí okolo sta korun.


 Hydrabio Mousse od Biodermy používám už více jak rok. Na první pohled pěna vypadá jako ta kupovaná šlehačka. Tahle ale není k jídlu, ale k odličování. Je to takový malý zázrak pro lenochy jako jsem já. Před sprchou se často neodlíčím a ve sprše se mi hned řasenka dostane do očí, což nesmírně štípe a stejně se mi nepovede odlíčit, takže se poté musím doodličovat ještě po sprše. Pro lenochy je to tedy proto, že se s ní odlíčíte ještě při sprchování. A navíc ušetříte za vatové tampónky. TIP: Za tu dobu jsem si ji zamilovala i jako pěnu na holení. :) Koupíte ji v lékárně asi za 260 korun.

Máte s některým z produktů zkušenost? 
SHARE THIS POST

3 komentáře:

  1. Tess Šimaljak10/10/13 19:43

    krásny macko, ja žiaľ nemám ani s jedným skúsenosti.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. olejíček také patří mezi mé oblíbence, používám ho i na sjednocení pleti :-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. :-) Jé, tak to abych naběhla pro další balení.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©