sobota

NÁKUPY: Malé radosti


Vím, že si bude některé pokládat otázku, proč když nejsem zrovna fanda nákupů, vyrážím na nákupy, právě když mám zrovna tohle nepříjemné období. Jenže když Vám při cestě do školy rupne podrážka u creepersek, nezbývá nic jiného. Kdyby to byly moje první creepersky, asi bych je oplakala, ale za ty dva roky mám zkušenost, že déle jak šest měsíců nikdy nevydrží. Jedny jsem dokonce musela vyhodit už po týdnu nošení. Kvalitka.
Takže cílem mini nákupu před přednáškou bylo najít nějaké ucházející boty, ve kterých si nebudu připadat jako trpaslík nebo jako velké stehno. V telefonu jsem si ještě prohlídka nabídku několika obchodů a v H&M jsem vypátrala dokonalé botičky, které byly hodně podobné těm, které jsem si chystala objednat z Ebay. Jenže bohužel byly v mojí velikosti už dávno vyprodané a nabízela se jen velikost o jedno číslo větší nebo o dvě menší. Mám to ale hroznou smůlu. A tak jsem popadla vyvýšené tenisky, ve kterých nevypadám zrovna nejlíp, ale bosá jsem do školy jít nechtěla a podmínku nevypadat jako trpaslík splňovaly. Takže ať žijí nouzové tenisky.
Odpoledne jsem poté obešla ještě dvě hmka, abych ty krásné pohodlné boty objevila, ale bohužel už nikde nebyly. Nakonec jsem se ještě stavila v Reserved, kde mě uchvátila tahle jednoduchá černá kabelka.
Musím uznat, že jsem přece jen ráda, že se mi creepersky rozpadly, protože jsem se tak mohla odreagovat a mohla jsem myslet na něco jiného.


Přeji Vám hezký den
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Fairychain .5/10/13 08:11

    Jé na tu kabelku mám taky zálusk! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka vypadá skvěle, kolik stála?

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.reserved.com/cz/cz/woman/all/bags/x7980-99x/shoulder-bag

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nestíhám reagovat. :) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Markéta Macková5/10/13 09:50

    Mě se tyhle tenisky vůbec, ale vůbec nelíbí. Ale každý máme jiný vkus. Kabelka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak proč sis je kupovala opakovaně, když víš, že se za půl roku rozsypou? Pokud by mě takhle rychle opustily boty, propříště si tam nepořídím už ani tkaničky...

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se ty boty moc líbí i ta kabelka je pěkná :)


    www.uncharted-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak proč? Možná proto, že by se mi ty boty líbily? Byly jedny z mála vyvýšených bot, které jsou vážně pohodlné i na delší cesty.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, můžu se zeptat, pod jakým označením se tyhle boty na ebayi nacházejí? díky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Diana Hauptova5/10/13 14:02

    Já bych brala tu kabelečku! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Hedvika Růžičková5/10/13 14:09

    Velké stehno, to mě dostalo :-D Jinak já jsem taky mrňous, takže problém s výběrem bot chápu, ale tyhle jsou fakt parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  12. sarush ef5/10/13 14:36

    Ta kabelka je výborná! :)


    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Měřím 157 cm a nechápu. Ze své výšky a) nemám mindráky (a když náhodou chci být větší, nosím podpatky a ano, vím, že podpatky na delší chůzi moc nejsou, co má být, tak si je tehdy prostě neberu) a b) za nekvalitní šunty svoje peníze ze zásady nevydávám.

    OdpovědětVymazat
  14. Jako já ti to nevyčítám, jen, abych tak řekla, nastavuju zrcadlo. Já nejsem tak bohatá, abych si mohla kupovat levný věci, jestli ti nevadí mít pět blbých bot místo jedněch pořádných, mně ano, ale tvá věc, kázat ti nehodlám, přestože v tvém jednání nevidím logiku. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. :-) Někdo je prcek rád a někdo ne a do školy chodím pěšky a absolvovat denně čtyřikrát cestu v botách na podpatku, upadla by mi noha. :)
    Jednání lidí nebývá logické, tak proč se nad tím čertit? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ale tak nejsou samozřejmě to ani moje nohy, ani moje boty a už vůbec ne moje peníze. Ale ten trpaslík mě náhodou docela urazil, teda. :-P :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Daysy Addams5/10/13 18:09

    Teda, moc pěkné věci. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Lou už jsi vyhlašovala kdo vyhrál trička blogerka roku?

    OdpovědětVymazat
  19. To mě mrzí, já od přítelové rodiny poslouchám neustále jak jsem prťavá a mám krátké nohy a ještě mi přítelova maminka stále říká,že mám tak metr padesát. :D Takže já si opravdu jako trpaslík připadám.

    OdpovědětVymazat
  20. Už byla vyhlášena ta soutěž Ceady?

    OdpovědětVymazat
  21. Lea Melanie12/10/13 13:24

    Tie topánky sú TOP! :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©