pátek

RECEPT: Ořechová buchta



Aby tady nebylo tak prázdno, mám v záloze recept na sladké. Když už Vám ovoce nestačí a chcete si zamlsat, mám tady snadný recept na ořechovou buchtu. Návštěva se jí nemůže nabažit. 

 CO BUDETE POTŘEBOVAT?
 1 a 1/2 hrnku celozrnné polohrubé mouky
 1/2 hrnku ořechů 
 3/4 hrnku třtinového bio cukru 
1 a 1/4 hrnku sojového mléka
 1 balení a lžička navrch kypřícího prášku 
1 vidličkou rozmačkaný zralejší banán
3 lžíce mandlového másla (nebo jiného) 
práškové kakao 

 Nejprve si zapneme troubu na 180 stupňů. Smícháme vše dohromady (kromě kakaa). Těsto si pak rozdělíme na dvě části, abychom k jedné přimíchali kakao. Poté už nalijeme do formy a dáme péct. Čas jsem nestopovala, protože jednoduše kontroluji buchtu špejlí, aby mi nelepila. Ale řekněme že těch 30 minut jsem buchtu v troubě nechala. :)




Pečete pravidelně nebo jen výjimečně? 
SHARE THIS POST

5 komentářů:

  1. hmm vyzera to super a pečiem pravidelne musim sa zacat krotit by som len sladke jedla

    OdpovědětVymazat
  2. taketo typi kolačov milujem:))) pečiem ked je hlavne nato čas a chuť:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ještěže na sladké nejsem. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jane Perry7/10/13 10:43

    Vypadá skvěle :). Peču často

    a hrozně ráda, ale bez pšenice, žita a mléka :). Je to zajímavé a moc drobré :).

    PS: Článek o psychice a nemocech u mě na blogu tady :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©