pátek

První mrazivý den


Tak nějak netuším, o čem psát. Buď lítám do školy ze školy, jím, spím, prohlížím jak šílená vegan a raw facebook fóra (nebo jak tyhle skupiny nazvat). Takže hrozná nuda. Doufala jsem jako malá, že bude stále tak hezky, jako tomu bylo minulý týden, ale bohužel. První mrazíky dorazily. Pomalu, abych začala nosit pořádnou huňatou šálu. Kdybyste měly tip na nějakou pěknou kruhovou, sem s ním. :)
Jak jste se vypořádaly se změnou času Vy? Já vcelku obstojně. Zato ostatní kolem mě stále usínají a stěžují si na tmu. :D Já si ráno dopřávám ještě za tmy super ovocné smoothie s lesním ovocem a jablíčky ze zahrádky. A hned je mi hej a po podzimní depresi ani stopy.
Aneb když už jsem u tohoto jídla ve zlepšování nálady.. Rada pro přátele a rodinu - jako dárek mi věnujte vždy jídlo, protože tím mi zaručeně uděláte radost... u hmotných dárků se můžete trefit vedle, ale jídlo... tím se trefíte vždycky, jen teď studujte složení, aby neobsahovalo mléko, vejce či maso. :D A to si stále opakuji tu známou větu, že jíme, abychom žili a ne, že nežijeme proto, abychom jedli. Ale tak nějak ne a ne si ji dostat pod kůži. Takže jakmile přijedu domů a maminka mě pošle s přítelem na nákup, po krutém týdnu přichází házení do košíku všeho možného, protože bych nejraději vyjedla celý obchod. Taky mi pak v neděli před odjezdem do Prahy bývá pěkně těžko, jak jsem po víkendu přežraná.
Už zase mluvím jen o jídle... Jsem hrozná!


Mým dalším oblíbeným jídlem poslední doby, kterým bych se cpala denně, je tahle mňamka - dušené houby se šťouchanými brambory a klíčky (z Alberta za 25 korun). Jen teď už to nevypadá takhle "hezky" rozděleně, ale míchám to vše dohromady a hned je to jídlo ještě lepší. A protože jím jako dva vypasení Američani, tak si ještě dopřávám salát pořádně zakápnutý olivákem, aby byl super dobrý. :)


Kdyby to někoho zajímalo. Na sobě mám kabát, brýle a boty z H&M, silonky odkudkoli, kraťasy a tričko z Lindex, rtěnka od MACu (tady jsem ji recenzovala),
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Míša Slavíková31/10/13 17:19

    Kruhovou šálu jsem nikde nemohla sehnat žádnou pěknou ani loni. Letos se mi podařilo ukořistit už tři :D Jednu mám z Mohita, krásně modrou, druhou vínovou z Reserved, která je krátká, jen se hodí na krk a nemotá se a třetí černou s černými flitry z Orsay, která je naprosto obrovská, huňatá a nejlepší :D A s tím jídlem, dušené houby s brambory naprosto miluju, mohla bych je jíst denně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Look At Mu31/10/13 17:39

    Kruhovou šálu mám jednu konečně po několika letech z KIKu :) krásna za 100 kč, pletená, taková temně červená :) určitě se tam koukni. Po překonání prvotního smradu, který u nás v krámě mají, jsem se dostala až k té šále :) a ty boty jsou parádní, taky po jedněch koukám z H&M :)

    OdpovědětVymazat
  3. klíčky z Alberta miluju :) a houby ty nejvíc a šťouchaný brmbory super mňam,botičky mám dost podobný,jen tam mám hvězdičky kovový..Kruhovou šálu mám jednu zelenou z minulýho roku,jinak mám klasiku ,ale do kiku bych se podívala hodila byse mi nějaká červená šála

    OdpovědětVymazat
  4. Záivídm ty botky! Ale jinak, když něco vychutnáváš za tmY, tak spíš s tvrdým ý :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda klíčky, ale ty z alberta mi nevoní, cítím v tom nějakou chemii. Určitě to stojí za to si je naklíčit doma, je to ekonomičtější a určitě zdravější a stačí k tomu minimum práce a voda, semínka a pet flaška. ;) http://hobby.idnes.cz/lusteninove-klicky-plne-vitaminu-mate-za-tri-dny-staci-pet-lahev-a-voda-1mu-/hobby-domov.aspx?c=A100217_133611_hobby-domov_mce

    OdpovědětVymazat
  6. Já vím, já vím. Ale jednou mi to nevyšlo a od té doby jsem měla strach, že to zase nevyjde. Tak teď už bych se mohla překonat a vyzkoušet to znovu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ceady, to že jsi takhle změnila jídelníček je určitě jenom dobře pro Tvé zdraví :) Sluší Ti to, vypadáš pěkně. Chci se zeptat, jestli na sobě cítíš nějakou změnu.. Jestli si připadáš zdravější, jestli jsi zhubla, nebo se Ti nějak přeformulovala postava? :) Měj se hezky, Mirka

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem strašný jedlík, stále se cpu. :D Takže nejprve šla váha dolů, pak nahoru, a teď zase dolů a drží se a tak nějak se cítím dobře, i když nejsem žádné tintítko. Zvláště když jím více syrové stravy, jsem plná energie a mnohem optimističtější. Loňský rok jsem měla podzimní deprese jako každoročně, ale letos se nedostavily. :) Jupíí. Ráda bych ještě omezila pečivo, protože vím, že lepek dost škodí, ale ne a ne se od toho odpoutat. Věřím, že kdybych to zvládla, zase by se mi žilo líp. :) Takže se mě zeptej až se odpoutám ještě od tohohle. :)
    Říkám si, že hlavní je vypustit z hlavy, že mám už od puberty touhu být štíhlá, a ono se to poddá. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tak to bych chtěla vidět fotku bot. Ale zase bych mohla začít závidět, že mám mnohem ošklivější. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Téda, tak to je skvělá cena. Moc děkuji za radu!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©