neděle

INSTAntní týden: 3. týden


Třetí týden je za námi a já už mám všechny zkoušky na první pokus / termín hotové. Jsem tak šťastná, že mám stále chuť radostí skákat. Jako bych tomu nemohla uvěřit. Jsem v poslední době tak moc šťastná. Mám toho nejhodnějšího přítele. Konečně se za sebe nestydím, jako tomu bylo celý loňský rok. A mám stále spoustu energie, že bych pořád tancovala. :)

Pokud sledujete můj instagram, tak jste určitě zaregistrovali, že si fotím pomalu všechno jídlo jako nějaký maniak. Slíbila jsem to holkám. Nefotím, tedy naprosto vše, co spořádám, protože věčně někde zapomínám telefon, ale i tak si myslím, že to pro inspiraci stačí. :)
Jen pro info, to vlevo dole, co nevypadá zrovna vábně, je quinoa se špenátem, kapustou a červenou paprikou. :) Byla to ohromná mňamka!

Přeji Vám krásný zbytek víkendu a ať se Vám v tom dalším (čtvrtém týdnu) všechno podaří. :)

@thelifeofceady
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©