pondělí

Testovací kit od La Roche - Posay


Dnes si zrecenzujeme zkouškovou taštičku od La Roche - Posay. Tedy respektive produkty, které obsahovala.
Mám tahle poznávací balení ráda. Člověk si narozdíl od vzorečků může výrobek pořádně ozkoušet. A když mu nevyhovuje, nemusí se trápit, že si koupil plné balení. Z malého vzorku nezjistíte nic. Jen to, zdali budete mít či nebudete mít alergickou reakci a u makeupu, jestli Vám opravdu bude sedět odstín.

BB cream už jsem tady na blogu před více jak rokem recenzovala. Takže pokud máte chuť se podívat, jak jsem s ním byla spokojená a jak vypadala pleť bez něj a s ním, podívejte se sem.

Micelární voda od La Roche - Posay je jedna z těch lepších, které jsem vyzkoušela. Pleť čistí vážně skvěle. Na voděodolný makeup tedy nestačí. Ale to devadesát devět procent micelárních vod. Nevoděodolnou řasenku a makeup odlíčí bez problémů. Pleť je poté svěží. Při delším používání jsem měla pocit, že se začala pokožka značně zlepšovat. :)
Nevýhodou je samozřejmě cena. Za 200 ml zaplatíte 350 korun. V tomto případě bych Vám tedy doporučila si raději koupit micelární vodu od Loreal Paris, dokonce tři micelární vody od Lorealu. Protože ve stejné velikosti ji koupíte jen za sto korun.

Po Nivea čistící pěně, kterou jsem si pořídila, jsem měla možnost vyzkoušet další v pořadí.
Parfemace této je krásně svěží, žádná silná těžká vůně, která by zůstala na obličeji. Stačila mi dvě pumpnutí na to, abych očistila celý obličej.
Dokáže odlíčit lehký makeup. Přesto ji používám jen k dočištění, ráno i večer. Kůže je poté krásně jemňounká... bez jakéhokoli podráždění.

Tato termální voda je snad nejlepší, kterou jsem měla. Mojí první byla od Avene, o které se říká, že patří k těm nejlepším, ale pocitově je mi sympatičtější tato.
Termální vody ráda používám po sportu a zejména v létě. Ochladí a mám pocit, že mi zmírňuje po fyzické námaze zarudnutí pleti. :)
V zásadě to není produkt, který by musel vlastnit každý, ale pokud má člověk peněz nazbyt a nechce se ovívat vějířem a cákat si na pleť vodu, je to příjemný doplněk.


Máte s kosmetikou od La Roche - Posay zkušenosti? Který produkt Vám byl nejmilejší a který Vás naopak zklamal?
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©