sobota

OUTFIT: Vyčerpaná, ale stále upovídaná


V týdnu jsem se po dlouhatánské době setkala s Klárkou. Obě dvě jsme měly letos školu od nevidím do nevidím... A víkendy, které bychom se mohly vidět, jsem už zase trávila s přítelem v jeho rodné hroudě. :D
S Klárkou jsme se tak neviděly pomalu rok. Hrozně to letí. Tak doufám, že tohle setkání zase brzy zopakujeme. Tím brzy nemyslím pár měsíců, ale v rozmezí pár dnů.
Je to jedno z mých předsevzetí - Setkávat se častěji s přáteli a nehledat důvody, proč být zalezlá sama doma.


Jako správně upovídané ženy jsme skončily na kávičce a dortíku. Respektive Klára na dortíku a kávě a já na mátovém čaji. Chudinku jsem přesvědčila koupit si dort, protože se mi zdál fotogenický. Už mi to focení a blogování leze krapet na mozek. :D Alespoň si Klárka nemá co vyčítat!

P.S.: Fotky se nepovedly. Mám oteklý obličej a oči se mi na všech fotkách zavíraly.  Dost jsem váhala, zdali je tady vůbec uveřejním. Ale slíbila jsem Vám outfit, tak jej pro Vás mám. Zkouškové je neuvěřitelně vyčerpávající. Navíc když už jdu spát brzy, tak se zase celou noc budím, abych náhodou ráno nezaspala a nedorazila tak pozdě na zkoušku. Už aby to bylo za mnou.
Jsem tak vyčerpaná, že mi ten den vypadávala i základní slovní zásoba v rodném jazyce. Tragédie.
Ale za to se pochlubím, že jsem všechny zkoušky zvládla na první pokus. Jupííí. A teď to jdu dospat!


Kabát a kabelka z Lindex, triko a boty z H&M, prstýnek od Kockandy, čaj z McDonaldu, rtěnka Chubby Stick od Clinique
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©