čtvrtek

Pozkoušková horečka


Moc se omlouvám, že jsem teď nepřispívala. Skolila mě chřipka. Ze dne na den jsem nečekaně lehla. Ještě, že jsem si tu nemoc nevybrala při zkouškovém. :) Takhle zle mi už dlouho nebylo. Ať žijí čtyřicítky horečky. Naštěstí už je to nejhorší za mnou. Zázvorový čaj a spousta vitamínů udělala své. A tak počítám, že už budu zase přispívat pravidelně. Přála bych si to.


Chystám si pro Vás jídelní články, protože řeším jídlo od rána do večera, jako nějaký maniak. Mám i pár rozepsaných recenzí, které bych už konečně ráda dokončila. A v neposlední řadě mám schovaný týden starý outfit z Drážďan a nějaké new in fotky. Tak doufám, že brzy budu zase plná energie, abych Vám to tu všechno odpublikovala. :)


Máte ověřené tipy od babiček, jak se vypořádat s nemocí bez léků?
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©