neděle

INSTAntní týden


  Minulý týden mi začal nový semestr. Po sestavení předmětů jsem si říkala, že by to mohl být i docela fajn půlrok. :D Jenže už po prvních dnech jsem zjistila, že jsem se velmi mýlila. Teď mám spíš pocit, že se z toho po.... :D Ve škole mám spoustu praxe, spoustu testů a nezvladatelných úkolů. :D Achjo. Protože si nevěřím, mám vše tendenci na začátku zvládat. Takže doufám, že se vzchopím a se vším se poperu... a samozřejmě doufám, že vše zvládnu a budu tady aktivní tak jako před tím. :)

SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©