neděle

Koupelnové radosti


  Ráda bych Vám dnes ukázala své aktuální koupelnové oblíbence, ze kterých mám velkou radost. :)
  Tou první radostí je bambucký kartáček. První bambusák jsem dostala k Vánocům. Protože jsem se k němu nechovala zrovna nejlépe, po necelých dvou měsících jsem jej mohla vyhodit. A tak jsem si řekla, že si pořídím další, ke kterému budu šetrnější a budu si ho celé tři měsíce hýčkat. 
  Výběr kartáčku jsem ještě probírala se svou zubařkou. Přece jen jsem schopná strhnout se vším, co má označení bio a tváří se super ekologicky. Ta mi kartáček se štětinami z bambusových vláken schválila a ještě mi doporučila, abych zvolila ten dětský. Proto jsem si nakonec objednala dva. Dětský na pečlivější čištění, velký pro dospěláky na to "nepečlivé". :D
  Co se výběru štětin týče, volím vždy ty nejměkčí. :)
  Objednávala jsem je ze sutsu.cz, za 140 a 150 korun.



  Další kosmetikou, která mi nedávno přibyla v koupelně a která mi dělá radost, je Aussie. Konkrétně jsem nadšená z řady Miracle Moist. Ta je určena pro suché a poškozené vlasy. Kromě toho, že mi vlasy voní jako žvýkačka pro dětičky, mám je konečně jemňounké a vyhlazené bez toho, aniž bych musela použít vlasovou masku.
  Pokud mě sledujete déle, tak už víte, že mám vlasy příliš suché, jako chemlon a jen tak nějaký šampon a kondicionér mi nevyhovuje. Tento už jsem si připsala na seznam mých nejoblíbenějších přípravků na vlasy. :) Pokud máte stejný typ vlasů, ráda Vám šampon s kondicionérem doporučím. Tahle řada je pro mě takovým malým zázrakem.
 Aussie objevíte v drogérii DM. 
 Šampon s kondicionérem stály dohromady 300 korun.


Máte s kosmetikou Aussie nebo s kartáčky z bambusu zkušenost? 
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©