pondělí

OUTFIT: Slunečná neděle


Včera bylo neskutečně nádherné počasí. Ideální den na procházku a rychlofocení. :) Abyste náhodou nezapomněli, jak vypadám. :) 
Omlouvám se, že se více neusmívám, ale fotograf mi po pár minutách vytkl, že se tvářím "příšerně" a doporučil mi, abych příště strávila více času před zrcadlem nacvičováním si výrazů. :D Takže proto mám dnes pro Vás takové, řekněme, smutnější fotky. Nebýt hádky s fotografem, byl by včerejšek jedním z nejhezčích dnů za poslední měsíce. :)
Přeji Vám krásný začátek týdne! 


Co mám na sobě? Šaty, brýle a boty z H&M, Kabelka z Reserved, Silonky z F&F
Rty mám namalované Chubby Stick Intense od Clinique v odstínu 04 (helftiest hibiscus) a na nehty jsem použila lak od Loreal Paris v odstínu 01.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©