pátek

INSTAntní týden


V posledních dnech jsem zažila jedno trápení. Hodně jsem o tom přemýšlela, hodiny, celé dny a trápila se. Ale stálo to za to, protože jsem si konečně ujasnila, co v životě chci. Zvláštní v tomto týdnu bylo čtvrteční odpoledne. Ve chvíli, kdy jsem měla v hlavě největší zmatek, mě oslovil jeden pán... v obchodě v supermarketu si se mnou, s neznámou osobou, začal povídat, jako kdybychom se už někdy znali. V první moment Vás napadne, co je to za člověka, který osloví neznámou ženu. Jenže vzápětí jsem si všimla jeho upřímných očí.
Vždy se řídím tím, že oči jsou okna do naší duše. Viděl, že se trápím. Nechtěl mi ublížit, získat si mě, chtěl mi jen pomoct. A tak rozhovor, který začal ve frontě k pokladně, pokračoval ještě před supermarketem. Jsem neskutečně ráda, že jsem toho hodného pána potkala. Pomohl mi ujasnit si, co doopravdy chci a co bych od života měla chtít. Otevřel mi oči. Doma to ze mě konečně všechno spadlo, rozplakala jsem se. Věděla jsem, že už je to špatné za mnou. Neskutečně se mi ulevilo. Nikdy bych nevěřila, že mi dokáže cizí člověk otevřít oči a že v dnešním světě může cizímu člověku záležet na někom koho v životě neviděl.
Děkuji všem takovým lidem, kteří nejsou lhostejní. Děkuji tomu pánovi, že tu pro mě byl. A děkuji osudu.
Přeji Vám krásný víkend.
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©