neděle

OUTFIT: MDŽ


Včera bylo v Praze neskutečně nádherné počasí. :) Lidi chodili pomalu jen v tričku s krátkým rukávem a teplé kabáty by člověk hledal v ulicích jen velmi obtížně. Doufám, že jste si včerejší svátek žen užily jak se patří. V mém okolí většina mužů žila v domnění, že je sobota jako každá jiná. Stejně tak jako ten můj, který mě den předem přesvědčoval, že na přání určitě nezapomene. Ale nebudu mu nic vyčítat.
Ono za to nevzpomenutí si bude moct zejména to, že se včera konala výstava motorek, na které měl Ondra s tatínkem vlastní stavbu. Takže chápu, že byli celý den napnutí, zda se vůbec umístí. A nakonec získali druhé místo. :) Mám za ně ohromnou radost.
A protože jsem část dne nemohla strávit s přítelem, byla jsem s Klárkou. Zašly jsme si na oběd do Lovinghutu. Původně jsme doufaly, že si budeme moct nabrat podle libosti jako tomu bývá ve všední dny, ale nezbývalo nám než si objednat jedno z nabízených jídel. Porce byla tak neskutečně veliká, že jsme v půlce jídla byly tak přejedené, že kdybych měla kalhoty, tak už rozepínám knoflíky. A tak jsme si nechaly zabalit zbytek s sebou. Nakonec jsem usoudila, že oběd za 135 korun není tak drahá záležitost, když se z toho člověk ještě navečeří.
Večer už jsem strávila s přítelem mezi motorkami v holešovickém výstavišti. Nebojte, nebudu Vám tady popisovat průběh akce. Jednoduše jsem si ten den žen užila jak se patří.  :)


Na sobě mám sukni z Pimkie, tričko a boty z H&M, kabelku z Reserved, náhrdelník z Lindexu, silonky z F&F, brýle od Klárky
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©