pondělí

Jak jsem si zamilovala své vlasy


Znáte to... že se ráno probudíte s pocitem, že byste si na hlavu nejraději navlíkli papírovou tašku, do které byste udělali jen dvě díry na oči? Nestává se mi to denně, ale čas od času ano... Řekněme jednou, dvakrát do týdne, mám chuť nevycházet z pokoje a strávit celý den v posteli... Buďto z toho důvodu, že mám oteklý obličej a nebo nezkrotitelnou hřívu na hlavě. Stejně tomu bylo i ve středu a to se jednalo o kombinaci těchto dvou jevů.
Jsem nepoučitelná. Pokaždé, když se ráno probudím poté, co jsem šla spát s mokrou hlavou, proklínám se a mám chuť začít ječet a nadávat si. Na hlavě mám totiž druhý den něco neuvěřitelného, že ani nemám odvahu Vám tu hrůzu na hlavě vyfotit. Jako kdyby se mi přes noc na hlavě uhnízdilo hejno vrabců. 

Už od dětství mě trápí suchá pokožka hlavy a suché vlasy. Bez všemožných zázračných přípravků jsem ztracená a mám na hlavě rázem chemlon s neskutečné krepy. Při návštěvě kadeřnického salónu Fame jsem se dozvěděla, že je důležité zaměřit se na pokožku hlavy a nejen na rádoby zázračné přípravky, které aplikuji na vlasy. Sice na první pohled fungují skvěle, ale ve skutečnosti nepomáhají do hloubky, tak jak bych si přála.
Ano čtete dobře, nejdůležitější je péče o pokožku hlavy. Proto je třeba si vlasy po každém umytí vyfoukat, aby nezůstala voda na kůži.
Samosebou mi bylo doporučeno používat kvalitnější vlasové přípravky a zbavit se těch, na které jsem byla zvyklá doposud. Ale to mi řekl snad každý kadeřník a jako správný prodejce mi poté každý vždycky vnutil ten nejdražší a samozřejmě že i nejúčinnější přípravek na mou suchou hřívu.
Po hodinové péči o mé vlasy jsem si po zbytek dne neustále sahala do vlasů, jako bych nemohla uvěřit tomu, že mohou být tak měkounké a hebké.. a jako správný fetišista jsem si k vlasům stále čichala, protože byly neskutečně voňavé.


Protože bych tohle příjemné odpoledne přála zažít i Vám, mám tady pro Vás giveaway. Jako vždy nemohu udělat radost všem. Ale i přesto mohu slíbit, že alespoň třem z Vás vykouzlím úsměv na tváři. Jedna z Vás bude mít možnost podstoupit diagnostiku vlasů a rašelinovou proceduru. Další dvě výherkyně získají jeden z těchto dvou produktů.

Jak vyhrát?
1. Budu ráda, když budete sledovat moje facebook stránky.
2. Napište mi svůj email do komentářů.
3. Držte si palce i pěsti, ať máte tentokrát štěstí.

Na konci týdne vylosuji tři výherkyně.
SHARE THIS POST

1 komentář:

  1. Anonymní25/3/14 23:18

    It's in point of fact a nice and helpful piece of information.
    I am happy that you shared this useful info with us.
    Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.

    my blog ... www

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©