středa

RECENZE: Ještě jemnější a voňavější ruce


Dnes bych Vám chtěla ukázat krémy na ruce od Dermacolu, které mají neskutečně líbivé vůně. Naprosto jsem jim propadla. Bylo pro mě vážně těžké vybrat jen jeden. A tak mám nakonec tři. Nikdy nevím, který použít, jak jsem nerozhodná. Není divu, že je v kabelce neustále střídám a nakonec mě mrzí, že není vytvořeno nějaké malé trojbalení. Někdy mám totiž náladu zrovna na ten, který jsem si nechala doma. 
Pokud hledáte slušný krém na ruce za pár korun, konkrétně za necelých šedesát "káčé", ráda Vám tento doporučím.


Čím si mě získaly?
1. Po nanesení nemám mastnou pokožku. Což u některých krémů nemůžu snést.
2. Co se hydratace týče, označila bych krémy za lepší průměr. Mohlo by to být lepší, ale za tu cenu také daleko horší. Takže jsem spokojená.
3. Krásné voní.
4. Stojí pár korun.

Už jste některý z těchto krémů vyzkoušeli? :)
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©