pátek

RESERVED spring/summer 2014



 Reserved značka patří k mým oblíbeným. Důkazem je i to, že tvoří téměř čtvrtinu mého šatníku. Jak se říká: "Za málo peněz získáte hodně muziky." V tomto případě za málo peněz máte mnoho kousků. A tak pokud jste doposud o tuto značku nezavadily, je to velká chyba a myslím, že je na čase to napravit. Aktuální kolekci a ceny oblečení objevíte na oficiálních stránkách reserved.com.
Dnes si neodpustím Vám ukázat fotky z jarní kolekci, na kterou jsem narazila díky aktuální výzvě na blogerky.cz. Tváří kolekce se stala krásná švédská supermodelka Frida Gustavsson. Fotografie mě vážně ohromily a nalákaly mě na léto. Už aby byl červenec a netrápila mě škola. :) Nemůžu se dočkat.


 Nakonec mám tady takový malý wishlist - svůj výběr aktuálních kousků, které bych si dokázala představit ve svém šatníku. Nejraději v reserved nakupuji kabelky. Nestalo se mi ještě, abych přišla do obchodu a neměla nutkání si nějakou pořídit.

1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©