neděle

BEAUTY: Přiznánání


Dnes mám tady takové malé přiznání, které bych si měla nechat pro sebe a za které se stydím. Čas od času, řekněme i jednou za měsíc... když se vrátím pozdě večer domů nebo řekněme nad ránem a jsem příliš líná a unavená, neodlíčím se. Druhý den si to potom nečekaně vyčítám. Kromě toho, že se ráno leknete svého odrazu v zrcadle, zjistíte, jak moc máte zanesenou pleť nečistotami. A říkáte si, že kdybyste se večer odlíčily, neměly byste na tváři ten a ten pupínek. :D 
Zajímalo by mě, jak jste na tom Vy. Zda se odlíčíte každičký večer, i když se vracíte z party ve tři ráno.

PRO MUŽE I vedle takové zrůdy se můžete probudit. :D Takže buďte velmi pečliví s výběrem ženy, se kterou skončíte v posteli, abyste ráno neutrpěli šok a nějakou tu újmu na svém psychickém zdraví. :D

Bez micelární vody se neobejdu. V současnosti používám tuhle od Garnier, které asi nemám co vytknout. Není to zázrak nad zázraky, ale zároveň to není žádný propadák. Je to jednoduše slušný výrobek za dobrou cenu. 


Tři kroky od Clinique se snažím používat dvakrát denně. Ale i to se mi občas nedaří dodržovat.
Pokud o třech krocích od Clinique slyšíte poprvé, v rychlosti Vám je představím. Jedná se o systém péče o pleť ve třech krocích. Prvním je namydlení tváře, poté přijde na řadu nejdůležitější krok, a to exfoliace a nakonec hydratace. Clinique navíc rozlišuje i typy pleti, takže pokud máte velmi mastnou pleť, budete mít jiné produkty než já s normální až sušší pokožkou.
V období, kdy mě velmi trápilo akné, mi tři kroky velmi pomohly. Proto jsem jim zůstala věrná až do dnes. Což už budou čtyři roky. :) Ten čas ale letí. :)
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©