úterý

NOVINKY: Aby mě beránek...


Jak jsem teď neaktivní tady na blogu, tak to na druhou strnu doháním aktivitou ve svém osobním životě. Asi si s sebou začnu nosit fotoaparát naprosto všude, abyste z toho mého užívání si života také něco měli. :) 
Asi už se mi budete smát... Ale musím to napsat. Jsem tak moc šťastná. V pátek mě tedy přepadly chmury, čemuž i odpovídal status na facebooku, ale druhý den už jsem byla zase jako sluníčko. Hodně mi pomohla cesta na Moravu. Ráda pozoruji krajinu, takže na splín byla cesta vlakem naprosto ideální. Nakonec mě čekala tříhodinová procházka v přírodou, která mě dobila energií.
Večer už mě čekala večeře s novou kamarádkou. Druhý den nákupy a florbal. 
Neustále potkávám nové lidi. Buduji nová přátelství. Zjišťuji, co vše mi život nabízí. Co vše můžu dělat a přitom jsem si to neuvědomovala. Jako bych celý život žila s klapkami na očích nebo přímo s šátkem přes ně. Neviděla jsem, jak může být život krásný. :)



Zajímalo by mě, jak jste si užili Velikonoce. Zda dodržujete tradice. Poprvé jsem nebyla na svátky doma. Jedinou tradici, kterou jsem tedy dodržela, byly nákupy s kamarádkou, aby nás náhodou nepokakal beránek. Kromě spodního prádla, které se nesluší ukazovat a tílek, která už jsem zvládla během včerejšího dne roznosit, jsem si v Pimkie koupila tyhle dvě skate sukně a náhrdelník. Tento střih sukní jsem si vážně oblíbila. Jen jsem na ně poslední týdny nemohla narazit. Takže mám radost. Navíc sukní není nikdy dost. :)

Jsem tak upovídaná, že bych mohla točit čtyřicetiminutová videa. :D 
Ráda bych Vám toho tolik pověděla, ale věřím, že by to byl nekonečný článek, který bych stěží po sobě přečetla i já sama. Takže dnes opravdu jen stručně. Jednoduše jsem šťastná. :)
SHARE THIS POST

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©